Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13615
Назва: | УСВІДОМЛЕНИЙ РУХ ТА СПОНТАННА КОМПОЗИЦІЯ ЯК ЗАСОБИ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ІНДИВІДУАЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА-ХОРЕОГРАФА |
Автори: | Подгорінова, Анастасія Юріївна |
Ключові слова: | рух усвідомлений рух спонтанна композиція імпровізація творча індивідуальність майбутній педагог-хореограф боді-джаз Лабан-категорії |
Дата публікації: | 24-кві-2020 |
Видавництво: | Умань: ВПЦ «Візаві» |
Бібліографічний опис: | Подгорінова А. Ю. Усвідомлений рух та спонтанна композиція як засоби формування творчої індивідуальності майбутнього педагога-хореографа. Сучасні стратегії розвитку хореографічної освіти: матеріали VІI Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Умань, 24 квіт. 2020 р.). Умань: ВПЦ «Візаві», 2020. С. 41–43. |
Серія/номер: | УДК;793.32:[378.018.8:373.5.011.3-051:793.3] |
Короткий огляд (реферат): | У статті визначено поняття «рух», «танцювальний рух». Розглянуто сутність усвідомленого руху. Ознайомлено із розвиваючою програмою «Розвиток спонтанного креативного танцю». Здійснено аналіз досвіду виконання вправ «Боді-джаз: усвідомлений рух» та «Дослідження Лабан-категорій». Прослідковано вплив усвідомленого руху та спонтанної композиції на формування творчої індивідуальності майбутнього педагога-хореографа. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13615 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет мистецтв |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Usvidomleniy_rukh.pdf | 409,27 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.