Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13624
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПісняк, Валентина Степанівна-
dc.date.accessioned2021-05-13T17:48:39Z-
dc.date.available2021-05-13T17:48:39Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationПісняк В.С.Деякі підходи до вивчення розвитку інклюзивної освіти. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. Збірник наукових праць. Вип. 2, 2019 С 89-94uk_UA
dc.identifier.issn2706-6258-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13624-
dc.description.abstractСпіввідношення досвіду вітчизняної інклюзії з теоретико-методологічними засадами світової освітньої інтеграції та розробка власних методологічних основ є першим кроком до осмислення освітньої інклюзії в Україні. У статті розкрито теоретичне осмислення інклюзивних процесів в освіті зарубіжними та українськими дослідниками, представлено деякі підходи до розвитку освітньої інклюзії, висвітлено питання про складнощі організації навчання дітей з ООП в загальноосвітніх закладах при відсутності інклюзивної культури, яка заснована на гуманітарнокультурологічному підході, визначено ціннісну значимість спільного навчання нормо-типових дітей та дітей з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.publisherВПЦ "Візаві"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;376-
dc.relation.ispartofseriesDOI;10.31499/2706-6258.2.2019.178467-
dc.subjectосвітня інклюзіяuk_UA
dc.subjectнормативно-правові актиuk_UA
dc.subjectкатегорія тріадностіuk_UA
dc.subjectінтеграціяuk_UA
dc.subjectгуманна педагогікаuk_UA
dc.titleДеякі підходи до вивчення розвитку інклюзивної освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття у зб 2019 вип 2.pdf377,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.