Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13624
Title: Деякі підходи до вивчення розвитку інклюзивної освіти
Authors: Пісняк, Валентина Степанівна
Keywords: освітня інклюзія
нормативно-правові акти
категорія тріадності
інтеграція
гуманна педагогіка
Issue Date: 2019
Publisher: ВПЦ "Візаві"
Citation: Пісняк В.С.Деякі підходи до вивчення розвитку інклюзивної освіти. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. Збірник наукових праць. Вип. 2, 2019 С 89-94
Series/Report no.: УДК;376
DOI;10.31499/2706-6258.2.2019.178467
Abstract: Співвідношення досвіду вітчизняної інклюзії з теоретико-методологічними засадами світової освітньої інтеграції та розробка власних методологічних основ є першим кроком до осмислення освітньої інклюзії в Україні. У статті розкрито теоретичне осмислення інклюзивних процесів в освіті зарубіжними та українськими дослідниками, представлено деякі підходи до розвитку освітньої інклюзії, висвітлено питання про складнощі організації навчання дітей з ООП в загальноосвітніх закладах при відсутності інклюзивної культури, яка заснована на гуманітарнокультурологічному підході, визначено ціннісну значимість спільного навчання нормо-типових дітей та дітей з особливими освітніми потребами
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13624
ISSN: 2706-6258
Appears in Collections:Факультет початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
стаття у зб 2019 вип 2.pdf377,31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.