Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13624
Title: | Деякі підходи до вивчення розвитку інклюзивної освіти |
Authors: | Пісняк, Валентина Степанівна |
Keywords: | освітня інклюзія нормативно-правові акти категорія тріадності інтеграція гуманна педагогіка |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | ВПЦ "Візаві" |
Citation: | Пісняк В.С.Деякі підходи до вивчення розвитку інклюзивної освіти. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. Збірник наукових праць. Вип. 2, 2019 С 89-94 |
Series/Report no.: | УДК;376 DOI;10.31499/2706-6258.2.2019.178467 |
Abstract: | Співвідношення досвіду вітчизняної інклюзії з теоретико-методологічними засадами світової освітньої інтеграції та розробка власних методологічних основ є першим кроком до осмислення освітньої інклюзії в Україні. У статті розкрито теоретичне осмислення інклюзивних процесів в освіті зарубіжними та українськими дослідниками, представлено деякі підходи до розвитку освітньої інклюзії, висвітлено питання про складнощі організації навчання дітей з ООП в загальноосвітніх закладах при відсутності інклюзивної культури, яка заснована на гуманітарнокультурологічному підході, визначено ціннісну значимість спільного навчання нормо-типових дітей та дітей з особливими освітніми потребами |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13624 |
ISSN: | 2706-6258 |
Appears in Collections: | Факультет початкової освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
стаття у зб 2019 вип 2.pdf | 377,31 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.