Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13696
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГут, Наталя Василівна-
dc.date.accessioned2021-06-16T12:40:13Z-
dc.date.available2021-06-16T12:40:13Z-
dc.date.issued2021-04-
dc.identifier.citationГут Н.В. Освітня підтримка дітей-мігрантів шкільного віку у країнах ЄС. Інновації в сучасній освіті: український та світовий контекст : матеріали IV міжн. наук-практ. Інтернет-конф. (Умань‚ 16 квітня 2021 р.). Умань: Візаві‚ 2021. С.99–101.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13696-
dc.description.abstractСтаття розглядає інтеграцію новоприбулих учнів у шкільне середовище країни призначення як досить складний процес, метою якого є надати дітям шкільного віку доступ до якісної освіти та забезпечити будь-яку необхідну мовну, освітню та соціально-емоційну підтримку. З’ясовано, що діти мігрантів, їхні сім’ї, так і освітні системи приймаючих країн стикаються із цілою низкою бар’єрів, серед яких відсутність належної інформації про академічну та неакадемічну (тобто соціальну, емоційну тощо) підтримку дітей-мігрантів, труднощі з моніторингом попереднього освітнього прогресу учнів, неготовність вчителів працювати у багатокультурному середовищі, недостатня співпраця сім’ї та школи, відсутність урядового фінансування для забезпечення належної підтримки дітей-вихідців з інших країн.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherУмань : ВПЦ «Візаві»uk_UA
dc.subjectкраїна походженняuk_UA
dc.subjectмова приймаючої країниuk_UA
dc.subjectінтеграція в суспільствоuk_UA
dc.subjectсоціально-емоційна підтримкаuk_UA
dc.titleОСВІТНЯ ПІДТРИМКА ДІТЕЙ-МІГРАНТІВ ШКІЛЬНОГО ВІКУ У КРАЇНАХ ЄСuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
osv_pidt_ditei_migrantiv.pdf492,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.