Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13704
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТкаченко, Ігор Анатолійович-
dc.contributor.authorКраснобокий, Юрій Миколайович-
dc.contributor.authorПідгорний, Олександр Васильович-
dc.date.accessioned2021-06-16T12:46:32Z-
dc.date.available2021-06-16T12:46:32Z-
dc.date.issued2021-05-
dc.identifier.citationТкаченко І. А., Краснобокий Ю. М., Підгорний О. В. Підготовка майбутніх учителів природничих дисциплін у контексті розвитку фундаментальних наук. Розвиток сучасної науки та освіти: реалії, проблеми якості, інновації: матер. ІІ Міжнародної наук.-практ. інтернет-конф. (Мелітополь, 25-27 травня 2021 р.) / ред. кол. : В. М. Кюрчев, Н. Л. Сосницька, М. І. Шут та ін. Мелітополь : ТДАТУ, 2021. С. 177 – 181.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13704-
dc.description.abstractУ статті розглянуто та теоретично обґрунтовано взаємозв’язок природничо-наукових дисциплін у контексті формування ключових компетентностей та компетенцій майбутнього вчителя природничо-наукового спрямування. Встановлено, що cформувався сучасний підхід до вивчення і розуміння явищ природи: лише у різноманітності та у взаємозв’язках природничих наук, що складають єдину систему природничо-наукових знань, можливе адекватне пізнання природи як цілісного утворення.uk_UA
dc.publisherТДАТУ (Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного)uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;372.853:372-
dc.subjectприродничо-наукові знанняuk_UA
dc.subjectінтеграція знаньuk_UA
dc.subjectкомпетентностіuk_UA
dc.subjectмайбутні вчителі природничих наукuk_UA
dc.titleПідготовка майбутніх учителів природничих дисциплін у контексті розвитку фундаментальних наукuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.