Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13704
Назва: Підготовка майбутніх учителів природничих дисциплін у контексті розвитку фундаментальних наук
Автори: Ткаченко, Ігор Анатолійович
Краснобокий, Юрій Миколайович
Підгорний, Олександр Васильович
Ключові слова: природничо-наукові знання
інтеграція знань
компетентності
майбутні вчителі природничих наук
Дата публікації: тра-2021
Видавництво: ТДАТУ (Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного)
Бібліографічний опис: Ткаченко І. А., Краснобокий Ю. М., Підгорний О. В. Підготовка майбутніх учителів природничих дисциплін у контексті розвитку фундаментальних наук. Розвиток сучасної науки та освіти: реалії, проблеми якості, інновації: матер. ІІ Міжнародної наук.-практ. інтернет-конф. (Мелітополь, 25-27 травня 2021 р.) / ред. кол. : В. М. Кюрчев, Н. Л. Сосницька, М. І. Шут та ін. Мелітополь : ТДАТУ, 2021. С. 177 – 181.
Серія/номер: УДК;372.853:372
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто та теоретично обґрунтовано взаємозв’язок природничо-наукових дисциплін у контексті формування ключових компетентностей та компетенцій майбутнього вчителя природничо-наукового спрямування. Встановлено, що cформувався сучасний підхід до вивчення і розуміння явищ природи: лише у різноманітності та у взаємозв’язках природничих наук, що складають єдину систему природничо-наукових знань, можливе адекватне пізнання природи як цілісного утворення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13704
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.