Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13711
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоваленко, Олександр Васильович-
dc.date.accessioned2021-06-16T13:02:36Z-
dc.date.available2021-06-16T13:02:36Z-
dc.date.issued2021-04-
dc.identifier.citationКоваленко Олександр. Типи графічних організаторів та їх застосування в навчальному процесі. Інновації в сучасній освіті: український та світовий контекст: матеріали IV міжн. наук-практ. Інтернет-конф. (Умань‚ 16 квітня 2021 р.). Умань: Візаві‚ 2021. С.136–138.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13711-
dc.description.abstractЗастосування графічних організаторів реалізує наступні функції: 1. Роз’яснення знань, суджень та аргументацій. Графічні організатори пояснюють відношення між концептами, ефективно підтримує процес мислення. 2. Підтримка навчального процесу. Вибір типу ГО, вибір ключового навчального матеріалу для розвитку кращого розуміння та розвитку критичного мислення. 3. Інтеграція нових знань в сформовану систему попередніх знань. ГО дозволяє подивитися на явище з іншого ракурсу або кинути погляд зверху вниз (top-bottom). 4. Виявлення концептуальных помилок чи прогалин в знаннях. ГО показують як викладачу так і студенту, що потрібно повторити.uk_UA
dc.publisherУмань : ВПЦ «Візаві»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;37:001.895(477+100)(06)-
dc.subjectграфічні організаториuk_UA
dc.subjectкритичне мисленняuk_UA
dc.subjectвізуальні організаториuk_UA
dc.subjectнавчальний процесuk_UA
dc.titleТипи графічних організаторів та їх застосування в навчальному процесіuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Умань_Коваленко_тези.pdf486,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.