Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13713
Title: ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА РІВНЯ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Authors: Муковіз, Олексій Павлович
Keywords: професійно-педагогічна компетентність
експериментальна група
контрольна група
учителі початкової школи
викладачі
педагогічний експеримент
дистанційне навчання
діагностика
Issue Date: Apr-2021
Publisher: Умань : ВПЦ «Візаві»
Citation: Муковіз О. Експериментальна перевірка рівня розвитку професійно-педагогічної компетентності вчителів початкової школи. Проблеми підготовки сучасного вчителя: збірник наукових праць. Умань, 2021. Вип. 1 (23). С. 42-50.
Series/Report no.: УДК;159.9.07:378.018.8:373.3.011.3-051
Abstract: У статті досліджено рівні розвитку професійно-педагогічної компетентності вчителів початкової школи. Визначено діагностичні блоки: теоретико-методична та психолого-педагогічна підготовка. Розвиток професійно-педагогічної компетентності вчителів початкової школи потребує удосконалення, що можливе за таких умов: забезпечення готовності особистості до дистанційного навчання; організаційно-технічного забезпечення дистанційного навчання; навчально-методичного забезпечення дистанційного навчання; організації процесу дистанційного навчання на особистісній основі; неперервності психолого-педагогічного супроводу дистанційного навчання; системності підвищення кваліфікації організаторів дистанційного навчання.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13713
ISSN: 2307-4914
Appears in Collections:Факультет початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
232756-Текст статті-532047-1-10-20210528.pdfМуковіз О. Експериментальна перевірка рівня розвитку професійно-педагогічної компетентності вчителів початкової школи. Проблеми підготовки сучасного вчителя: збірник наукових праць. Умань, 2021. Вип. 1 (23). С. 42-50. URL: http://psv.udpu.edu.ua/article/view/232756841,57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.