Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13713
Title: | ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА РІВНЯ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ |
Authors: | Муковіз, Олексій Павлович |
Keywords: | професійно-педагогічна компетентність експериментальна група контрольна група учителі початкової школи викладачі педагогічний експеримент дистанційне навчання діагностика |
Issue Date: | Apr-2021 |
Publisher: | Умань : ВПЦ «Візаві» |
Citation: | Муковіз О. Експериментальна перевірка рівня розвитку професійно-педагогічної компетентності вчителів початкової школи. Проблеми підготовки сучасного вчителя: збірник наукових праць. Умань, 2021. Вип. 1 (23). С. 42-50. |
Series/Report no.: | УДК;159.9.07:378.018.8:373.3.011.3-051 |
Abstract: | У статті досліджено рівні розвитку професійно-педагогічної компетентності вчителів початкової школи. Визначено діагностичні блоки: теоретико-методична та психолого-педагогічна підготовка. Розвиток професійно-педагогічної компетентності вчителів початкової школи потребує удосконалення, що можливе за таких умов: забезпечення готовності особистості до дистанційного навчання; організаційно-технічного забезпечення дистанційного навчання; навчально-методичного забезпечення дистанційного навчання; організації процесу дистанційного навчання на особистісній основі; неперервності психолого-педагогічного супроводу дистанційного навчання; системності підвищення кваліфікації організаторів дистанційного навчання. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13713 |
ISSN: | 2307-4914 |
Appears in Collections: | Факультет початкової освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
232756-Текст статті-532047-1-10-20210528.pdf | Муковіз О. Експериментальна перевірка рівня розвитку професійно-педагогічної компетентності вчителів початкової школи. Проблеми підготовки сучасного вчителя: збірник наукових праць. Умань, 2021. Вип. 1 (23). С. 42-50. URL: http://psv.udpu.edu.ua/article/view/232756 | 841,57 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.