Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13925
Title: Організація навчально-пізнавальної та дослідницької діяльності студентів в умовах змішаного навчання
Authors: Ткачук, Галина Володимирівна
Стеценко, Надія Миколаївна
Стеценко, Володимир Петрович
Keywords: навчально-пізнавальна діяльність
дослідницька діяльність
змішане навчання
електронний навчальний курс
коннективізм
модель «Зміна станцій»
карти знань
віртуальна дошка
Issue Date: Jun-2021
Publisher: Інститут інформаційних технологій і засобів навчання
Citation: Ткачук Г.В., Стеценко Н.М., Стеценко В.П. Організація навчально-пізнавальної та дослідницької діяльності студентів в умовах змішаного навчання. Інформаційні технології і засоби навчання. 2021. Том 83(3), С.274-287.
Series/Report no.: УДК;378:004-51]:001.89
Abstract: Висвітленопідходи до організації навчально-пізнавальної та дослідницької діяльностістудентівзакладів вищої освітив умовах змішаного навчання. Визначено, що змішане навчання як форма організації навчання поєднує технології традиційного та електронного навчання і передбачає проведення традиційних занять в аудиторії, організацію різних видів діяльностейза допомогою технологій дистанційногонавчання.В умовах змішаного навчання та використання інформаційних технологій організацію навчально-пізнавальної діяльності доцільно розглядати в межах відповідних онлайнових середовищ, які можнаподілити на категорії. Зокремазалежно від мети їх використання розрізняють засоби: управління навчальною діяльністю; подання навчальних матеріалів; організації зворотногозв’язкуучасників освітнього процесу; моніторингу, контролюта оцінювання результатів діяльності; організації іншихвидівдіяльностей (індивідуальна, групова, колективна).Автором запропоновановикористання навчального електронного курсу як платформидля подання навчального матеріалу, завдань для виконання, представлення робіт студентів, а також організаціїокремих видів діяльностей (наповнення глосарію, обговорення на форумі), оцінювання результатів роботи студентів тощо. Електронний навчальний курс також слугуваввідправною точкою для доступу до зовнішніх онлайнових сервісів, що розширюють спектр інструментальних засобівів такий спосіб урізноманітнюютьвиди навчально-пізнавальної та дослідницької діяльності.У роботі описано організацію такихвидівдіяльності,як-от:«Створення карт знань», «Колективне оцінюваннякарт знань», «Робота з глосарієм», «Проведення майстер класу» із залученням інструментарію як електронного навчального курсу, так і зовнішніх онлайн-сервісів. Організацію дослідницької діяльності описано на основі моделі змішаного навчання «Зміна станцій», яка передбачає зміну режимів діяльності: традиційний в аудиторії та електронний (комп’ютерно-орієнтований, дистанційний, мобільний). Уданій моделі використовуються різні режими роботи, але обов’язковим є організація дистанційного.
URI: http://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13925
Appears in Collections:Факультет соціальної та психологічної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tkachuk, Stecenko2.pdf1,42 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.