Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13996
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБлагополучна, Анастасія Геннадіївна-
dc.contributor.authorЛяховська, Неля Олександрівна-
dc.date.accessioned2021-10-01T07:12:35Z-
dc.date.available2021-10-01T07:12:35Z-
dc.date.issued2020-06-15-
dc.identifier.citationБлагополучна А. Г., Ляховська Н. О. Формування ринку органічної ягідної продукції. Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Сучасні проблеми біології». Умань, 2020. С. 53-54uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13996-
dc.description.abstractУкраїна є аграрною країною, яка на своїх землях щорічно вирощує більше 130 тон різних ягід (суниця, малина, ожина, лохина, смородина, аґрус, порічки, йошта, чорниця, жимолость, журавлина, брусниця та інші). Нажаль, попри великі обсяги вирощування самі українці споживають набагато менше ягід за встановленої норми. На даний момент у нашій країні відсутня культура споживання ягідної продукції на відміну від європейських країн, де ягоди не сезонно, а протягом усього року. Значна частина вирощеної продукції іде на експорт як у свіжому так і в замороженому вигляді. Тільки за перші чотири місяці 2020 року українські компанії наростили експорт замороженої плодовоягідної продукції на 20% в натуральному та на 37% у вартісному вимірі.uk_UA
dc.publisherУмань : ВПЦ «Візаві»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;664.8.037.1-
dc.subjectягодиuk_UA
dc.subjectягідний ринок органічна продукціяuk_UA
dc.subjectзберіганняuk_UA
dc.titleФормування ринку органічної ягідної продукціїuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Формування ринку органічної ягідної продукції.pdf502,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.