Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13996
Title: Формування ринку органічної ягідної продукції
Authors: Благополучна, Анастасія Геннадіївна
Ляховська, Неля Олександрівна
Keywords: ягоди
ягідний ринок органічна продукція
зберігання
Issue Date: 15-Jun-2020
Publisher: Умань : ВПЦ «Візаві»
Citation: Благополучна А. Г., Ляховська Н. О. Формування ринку органічної ягідної продукції. Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Сучасні проблеми біології». Умань, 2020. С. 53-54
Series/Report no.: УДК;664.8.037.1
Abstract: Україна є аграрною країною, яка на своїх землях щорічно вирощує більше 130 тон різних ягід (суниця, малина, ожина, лохина, смородина, аґрус, порічки, йошта, чорниця, жимолость, журавлина, брусниця та інші). Нажаль, попри великі обсяги вирощування самі українці споживають набагато менше ягід за встановленої норми. На даний момент у нашій країні відсутня культура споживання ягідної продукції на відміну від європейських країн, де ягоди не сезонно, а протягом усього року. Значна частина вирощеної продукції іде на експорт як у свіжому так і в замороженому вигляді. Тільки за перші чотири місяці 2020 року українські компанії наростили експорт замороженої плодовоягідної продукції на 20% в натуральному та на 37% у вартісному вимірі.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13996
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Формування ринку органічної ягідної продукції.pdf502,14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.