Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14004
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБояр, Владислав-
dc.contributor.authorБербец, Віталій Васильович-
dc.date.accessioned2021-10-04T07:05:21Z-
dc.date.available2021-10-04T07:05:21Z-
dc.date.issued2021-04-14-
dc.identifier.citationБояр В., Бербец В. СУТНІСТЬ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО НАВЧАННЯ ТА КОНТРОЛЮ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ // Актуальні проблеми професійної та технологічної освіти: погляд у майбутнє : матер. Всеукр. студ. наук.-практ. конф. (Умань, 14 квіт. 2021 р.) / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини ; за заг. ред. С. І. Ткачука. – Умань. 2021. - С. 11-15.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14004-
dc.description.abstractУ статті ми розглядаємо такі теоретичні й практичні питання: диференціація як вирішальний засіб індивідуалізації та гуманізації навчання; системи, рівні і види диференціації загальної шкільної освіти; педагогічні умови, що забезпечують і диференційований підхід до організації навчання; організаційні питання диференціації навчання.uk_UA
dc.publisherУДПУ імені Павла Тичиниuk_UA
dc.subjectДиверенціаціяuk_UA
dc.subjectтрудове навчанняuk_UA
dc.subjectдиференційований контроль знаньuk_UA
dc.subjectособистісний підхідuk_UA
dc.titleСУТНІСТЬ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО НАВЧАННЯ ТА КОНТРОЛЮ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
1 В.pdf676,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.