Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14004
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бояр, Владислав | - |
dc.contributor.author | Бербец, Віталій Васильович | - |
dc.date.accessioned | 2021-10-04T07:05:21Z | - |
dc.date.available | 2021-10-04T07:05:21Z | - |
dc.date.issued | 2021-04-14 | - |
dc.identifier.citation | Бояр В., Бербец В. СУТНІСТЬ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО НАВЧАННЯ ТА КОНТРОЛЮ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ // Актуальні проблеми професійної та технологічної освіти: погляд у майбутнє : матер. Всеукр. студ. наук.-практ. конф. (Умань, 14 квіт. 2021 р.) / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини ; за заг. ред. С. І. Ткачука. – Умань. 2021. - С. 11-15. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14004 | - |
dc.description.abstract | У статті ми розглядаємо такі теоретичні й практичні питання: диференціація як вирішальний засіб індивідуалізації та гуманізації навчання; системи, рівні і види диференціації загальної шкільної освіти; педагогічні умови, що забезпечують і диференційований підхід до організації навчання; організаційні питання диференціації навчання. | uk_UA |
dc.publisher | УДПУ імені Павла Тичини | uk_UA |
dc.subject | Диверенціація | uk_UA |
dc.subject | трудове навчання | uk_UA |
dc.subject | диференційований контроль знань | uk_UA |
dc.subject | особистісний підхід | uk_UA |
dc.title | СУТНІСТЬ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО НАВЧАННЯ ТА КОНТРОЛЮ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет інженерно-педагогічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
1 В.pdf | 676,06 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.