Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14004
Title: СУТНІСТЬ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО НАВЧАННЯ ТА КОНТРОЛЮ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ
Authors: Бояр, Владислав
Бербец, Віталій Васильович
Keywords: Диверенціація
трудове навчання
диференційований контроль знань
особистісний підхід
Issue Date: 14-Apr-2021
Publisher: УДПУ імені Павла Тичини
Citation: Бояр В., Бербец В. СУТНІСТЬ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО НАВЧАННЯ ТА КОНТРОЛЮ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ // Актуальні проблеми професійної та технологічної освіти: погляд у майбутнє : матер. Всеукр. студ. наук.-практ. конф. (Умань, 14 квіт. 2021 р.) / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини ; за заг. ред. С. І. Ткачука. – Умань. 2021. - С. 11-15.
Abstract: У статті ми розглядаємо такі теоретичні й практичні питання: диференціація як вирішальний засіб індивідуалізації та гуманізації навчання; системи, рівні і види диференціації загальної шкільної освіти; педагогічні умови, що забезпечують і диференційований підхід до організації навчання; організаційні питання диференціації навчання.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14004
Appears in Collections:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Files in This Item:
File SizeFormat 
1 В.pdf676,06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.