Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14026
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВінницька, Оксана Анатоліївна-
dc.date.accessioned2021-10-05T07:32:36Z-
dc.date.available2021-10-05T07:32:36Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationВінницька О. А. Моделювання поведінки споживачів як один із елементів ефективного маркетингового управління. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки [Електронне видання]: Матеріали VІІІ Міжнародної наук.-практ. конф. здобувачів та молодих вчених (Луцьк, 26 березня 2021 р.) / відп. ред. Войтович С.Я. Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2021. С. 250-252.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14026-
dc.description.abstractРозглянуто теоретичні основи моделювання поведінки споживачів як один із елементів ефективного маркетингового управлінняuk_UA
dc.publisherм. Луцьк, Луцький національний технічний університетuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;658.8:338(066)-
dc.subjectМаркетингuk_UA
dc.subjectповедінка споживачаuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectмаркетингова політикаuk_UA
dc.titleМОДЕЛЮВАННЯ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ ЯК ОДИН ІЗ ЕЛЕМЕНТІВ ЕФЕКТИВНОГО МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
2021 ЗБІРНИК ТЕЗ Луцьк.pdf566,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.