Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14026
Title: МОДЕЛЮВАННЯ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ ЯК ОДИН ІЗ ЕЛЕМЕНТІВ ЕФЕКТИВНОГО МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯ
Authors: Вінницька, Оксана Анатоліївна
Keywords: Маркетинг
поведінка споживача
мотивація
маркетингова політика
Issue Date: 2021
Publisher: м. Луцьк, Луцький національний технічний університет
Citation: Вінницька О. А. Моделювання поведінки споживачів як один із елементів ефективного маркетингового управління. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки [Електронне видання]: Матеріали VІІІ Міжнародної наук.-практ. конф. здобувачів та молодих вчених (Луцьк, 26 березня 2021 р.) / відп. ред. Войтович С.Я. Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2021. С. 250-252.
Series/Report no.: УДК;658.8:338(066)
Abstract: Розглянуто теоретичні основи моделювання поведінки споживачів як один із елементів ефективного маркетингового управління
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14026
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File SizeFormat 
2021 ЗБІРНИК ТЕЗ Луцьк.pdf566,36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.