Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14052
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Андрусик, Олена Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Мороз, Людмила Іванівна | - |
dc.contributor.author | Діхтяренко, Світлана Юріївна | - |
dc.date.accessioned | 2021-10-05T12:31:11Z | - |
dc.date.available | 2021-10-05T12:31:11Z | - |
dc.date.issued | 2021-06-15 | - |
dc.identifier.citation | Мороз Л.І., Діхтяренко С.Ю., Андрусик О.О. Емоційна стійкість як основний фактор психічного здоров'я здобувачів вищої освіти // Науковий вісник Мукачівського державного університету серія "Педагогіка та психологія". Мукачево, 2021. №2, Т.7. С. 118-125. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14052 | - |
dc.description.abstract | У даній науково-дослідній роботі розглядаються питання емоційної стійкості як основного фактору психічного здоров'я студентів сучасних закладів вищої освіти. Актуальність заявленої тематики наукового дослідження обумовлюється високими обсягами психологічних і психоемоційних навантажень, з якими змушені стикатися студенти багатьох спеціальностей сучасних ЗВО в період здобуття вищої освіти і еобхідністю наявності у них високого рівня психологічної і емоційної стійкості для того, щоб мати можливість впоратися з такими навантаженнями і успішно закінчити навчання. Провідним підходом в даній науково-дослідній роботі вибрано поєднання системного аналізу впливу емоційних перевантажень на студентів сучасних вищих навчальних закладів в період їхнього навчання з дослідженням особливостей підвищення емоційної стійкості в умовах психологічних перевантажень при заняттях у ЗВО, що істотно впливають на психіку учня і здатні стати причиною численних нервових зривів. Результати даної науково-дослідної роботи наочно підкреслюють важливість емоційної стійкості здобувачів вищої освіти як фактору, що перешкоджає розвитку порушень їхнього психічного здоров'я, а також свідчать про необхідність розвитку емоційної стійкості сучасних здобувачів вищої освіти, з метою створення надійної, якісної основи для зміцнення емоційної стійкості. Результати та висновки даної науково-дослідної роботи мають істотне значення для студентів сучасних ЗВО, викладачів, а також для численних дослідників питань підвищення рівня емоційної та психологічної стійкості в умовах значних навантажень, пов'язаних з процесами інтенсивної розумової діяльності, властивої як студентам, так і представникам різних сфер розумової праці | uk_UA |
dc.publisher | МДУ | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;159.942.5 | - |
dc.subject | емоційна стійкість | uk_UA |
dc.subject | психічне здоров'я | uk_UA |
dc.subject | психіка | uk_UA |
dc.subject | емоції | uk_UA |
dc.subject | психологічні навантаження | uk_UA |
dc.subject | навчальна діяльність | uk_UA |
dc.subject | вища освіта | uk_UA |
dc.subject | психоемоційне навантаження | uk_UA |
dc.title | Науковий вісник Мукачівського державного університету серія "Педагогіка та психологія" | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Scientific Bulletin of MSU. Series Pedagogy and Psychology_2021_Vol. 7, No. 2_118-124.pdf | 251,62 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.