Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14052
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАндрусик, Олена Олександрівна-
dc.contributor.authorМороз, Людмила Іванівна-
dc.contributor.authorДіхтяренко, Світлана Юріївна-
dc.date.accessioned2021-10-05T12:31:11Z-
dc.date.available2021-10-05T12:31:11Z-
dc.date.issued2021-06-15-
dc.identifier.citationМороз Л.І., Діхтяренко С.Ю., Андрусик О.О. Емоційна стійкість як основний фактор психічного здоров'я здобувачів вищої освіти // Науковий вісник Мукачівського державного університету серія "Педагогіка та психологія". Мукачево, 2021. №2, Т.7. С. 118-125.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14052-
dc.description.abstractУ даній науково-дослідній роботі розглядаються питання емоційної стійкості як основного фактору психічного здоров'я студентів сучасних закладів вищої освіти. Актуальність заявленої тематики наукового дослідження обумовлюється високими обсягами психологічних і психоемоційних навантажень, з якими змушені стикатися студенти багатьох спеціальностей сучасних ЗВО в період здобуття вищої освіти і еобхідністю наявності у них високого рівня психологічної і емоційної стійкості для того, щоб мати можливість впоратися з такими навантаженнями і успішно закінчити навчання. Провідним підходом в даній науково-дослідній роботі вибрано поєднання системного аналізу впливу емоційних перевантажень на студентів сучасних вищих навчальних закладів в період їхнього навчання з дослідженням особливостей підвищення емоційної стійкості в умовах психологічних перевантажень при заняттях у ЗВО, що істотно впливають на психіку учня і здатні стати причиною численних нервових зривів. Результати даної науково-дослідної роботи наочно підкреслюють важливість емоційної стійкості здобувачів вищої освіти як фактору, що перешкоджає розвитку порушень їхнього психічного здоров'я, а також свідчать про необхідність розвитку емоційної стійкості сучасних здобувачів вищої освіти, з метою створення надійної, якісної основи для зміцнення емоційної стійкості. Результати та висновки даної науково-дослідної роботи мають істотне значення для студентів сучасних ЗВО, викладачів, а також для численних дослідників питань підвищення рівня емоційної та психологічної стійкості в умовах значних навантажень, пов'язаних з процесами інтенсивної розумової діяльності, властивої як студентам, так і представникам різних сфер розумової праціuk_UA
dc.publisherМДУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;159.942.5-
dc.subjectемоційна стійкістьuk_UA
dc.subjectпсихічне здоров'яuk_UA
dc.subjectпсихікаuk_UA
dc.subjectемоціїuk_UA
dc.subjectпсихологічні навантаженняuk_UA
dc.subjectнавчальна діяльністьuk_UA
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.subjectпсихоемоційне навантаженняuk_UA
dc.titleНауковий вісник Мукачівського державного університету серія "Педагогіка та психологія"uk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Scientific Bulletin of MSU. Series Pedagogy and Psychology_2021_Vol. 7, No. 2_118-124.pdf251,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.