Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14052
Назва: | Науковий вісник Мукачівського державного університету серія "Педагогіка та психологія" |
Автори: | Андрусик, Олена Олександрівна Мороз, Людмила Іванівна Діхтяренко, Світлана Юріївна |
Ключові слова: | емоційна стійкість психічне здоров'я психіка емоції психологічні навантаження навчальна діяльність вища освіта психоемоційне навантаження |
Дата публікації: | 15-чер-2021 |
Видавництво: | МДУ |
Бібліографічний опис: | Мороз Л.І., Діхтяренко С.Ю., Андрусик О.О. Емоційна стійкість як основний фактор психічного здоров'я здобувачів вищої освіти // Науковий вісник Мукачівського державного університету серія "Педагогіка та психологія". Мукачево, 2021. №2, Т.7. С. 118-125. |
Серія/номер: | УДК;159.942.5 |
Короткий огляд (реферат): | У даній науково-дослідній роботі розглядаються питання емоційної стійкості як основного фактору психічного здоров'я студентів сучасних закладів вищої освіти. Актуальність заявленої тематики наукового дослідження обумовлюється високими обсягами психологічних і психоемоційних навантажень, з якими змушені стикатися студенти багатьох спеціальностей сучасних ЗВО в період здобуття вищої освіти і еобхідністю наявності у них високого рівня психологічної і емоційної стійкості для того, щоб мати можливість впоратися з такими навантаженнями і успішно закінчити навчання. Провідним підходом в даній науково-дослідній роботі вибрано поєднання системного аналізу впливу емоційних перевантажень на студентів сучасних вищих навчальних закладів в період їхнього навчання з дослідженням особливостей підвищення емоційної стійкості в умовах психологічних перевантажень при заняттях у ЗВО, що істотно впливають на психіку учня і здатні стати причиною численних нервових зривів. Результати даної науково-дослідної роботи наочно підкреслюють важливість емоційної стійкості здобувачів вищої освіти як фактору, що перешкоджає розвитку порушень їхнього психічного здоров'я, а також свідчать про необхідність розвитку емоційної стійкості сучасних здобувачів вищої освіти, з метою створення надійної, якісної основи для зміцнення емоційної стійкості. Результати та висновки даної науково-дослідної роботи мають істотне значення для студентів сучасних ЗВО, викладачів, а також для численних дослідників питань підвищення рівня емоційної та психологічної стійкості в умовах значних навантажень, пов'язаних з процесами інтенсивної розумової діяльності, властивої як студентам, так і представникам різних сфер розумової праці |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14052 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Scientific Bulletin of MSU. Series Pedagogy and Psychology_2021_Vol. 7, No. 2_118-124.pdf | 251,62 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.