Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14057
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШеленкова, Наталія Леонідівна-
dc.date.accessioned2021-10-05T12:40:38Z-
dc.date.available2021-10-05T12:40:38Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationШеленкова Н.Л. Вплив реклами на формування ціннісних орієнтацій молоді. Психологічний журнал Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Умань: Випуск 6. 2021. С. 74-82.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14057-
dc.description.abstractУ статті аналізуються питання ціннісних орієнтацій молоді під впливом реклами і рекламних образів. Розкрито визначення понять «реклама», «ціннісні орієнтації». Проаналізовано дослідження з даної проблеми, які можна поділити на три напрямки: дослідження генезису реклами, дослідження теорії реклами, а також поведінки споживачів та впливу психологічних чинників на вибір товару та сприйняття реклами. Розкриваються особливості вікової категорії (молоді), що схильні до впливу реклами, в силу своїх психологічних особливостей, емоційної нестабільності. Розкривається роль реклами, як позитивна, так і негативна, у виборі цінностей, формуванні мотивів, стилю життя, моделі поведінки молоді.uk_UA
dc.publisherУмань : ВПЦ «Візаві»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;37.017:17-053.6]:659.1:005.525-
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectвпливuk_UA
dc.subjectціннісні орієнтаціїuk_UA
dc.subjectмолодьuk_UA
dc.titleВПЛИВ РЕКЛАМИ НА ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ МОЛОДІuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vply`v_reklamy`.pdf322,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Психологічний журнал.pdf370,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.