Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14057
Title: ВПЛИВ РЕКЛАМИ НА ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ МОЛОДІ
Authors: Шеленкова, Наталія Леонідівна
Keywords: реклама
вплив
ціннісні орієнтації
молодь
Issue Date: 2021
Publisher: Умань : ВПЦ «Візаві»
Citation: Шеленкова Н.Л. Вплив реклами на формування ціннісних орієнтацій молоді. Психологічний журнал Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Умань: Випуск 6. 2021. С. 74-82.
Series/Report no.: УДК;37.017:17-053.6]:659.1:005.525
Abstract: У статті аналізуються питання ціннісних орієнтацій молоді під впливом реклами і рекламних образів. Розкрито визначення понять «реклама», «ціннісні орієнтації». Проаналізовано дослідження з даної проблеми, які можна поділити на три напрямки: дослідження генезису реклами, дослідження теорії реклами, а також поведінки споживачів та впливу психологічних чинників на вибір товару та сприйняття реклами. Розкриваються особливості вікової категорії (молоді), що схильні до впливу реклами, в силу своїх психологічних особливостей, емоційної нестабільності. Розкривається роль реклами, як позитивна, так і негативна, у виборі цінностей, формуванні мотивів, стилю життя, моделі поведінки молоді.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14057
Appears in Collections:Факультет соціальної та психологічної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vply`v_reklamy`.pdf322,14 kBAdobe PDFView/Open
Психологічний журнал.pdf370,94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.