Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14084
Title: Стан підготовки психолого-педагогічних кадрів до роботи в умовах освітньої інклюзії
Other Titles: The State Of Preparation Of Psychological-And-Pedagogical Staff To Work In Conditions Of Educational Inclusion
Authors: Малишевська, Ірина Анатоліївна
Keywords: діти з особливими освітніми потребами
інклюзивне навчання
освітня інклюзія
психолого-педагогічні кадри
проблеми формування професіоналізму психолого-педагогічних кадрів в галузі інклюзивної освіти
модернізація підготовки та перепідготовки
Issue Date: 6-Jul-2017
Publisher: Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького
Citation: Малишевська І.А. Стан підготовки психолого-педагогічних кадрів до роботи в умовах освітньої інклюзії. Вісник Черкаського Університету. Педагогічні науки. Черкаси, 2017. Вип.10. С.83-87.
Series/Report no.: УДК;378
Abstract: Стаття присвячена дослідженню стану підготовки психолого-педагогічних кадрів до роботи в умовах освітньої інклюзії. У статті визначено, що Україна перебуває на початку кардинальних змін освітньої політики щодо дітей з особливими освітніми потребами. Стрімко активізується пошук шляхів і засобів удосконалення професійної підготовки педагогів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Акцентовано увагу на модернізацію підготовки та перепідготовки психолого-педагогічних кадрів, які забезпечуватимуть інклюзивне навчання в Україні. Окреслено проблеми формування професіоналізму спеціалістів масових загальноосвітніх закладів в галузі інклюзивної освіти.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14084
ISSN: 2076-586Х
Appears in Collections:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Files in This Item:
File SizeFormat 
МІА_Черкаси.pdf252,06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.