Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14085
Title: Забезпечення підготовки педагогічних фахівців до роботи в умовах інклюзивної освіти
Other Titles: Providing Of Preparation Of Pedagogical Specialists To The Work In The Conditions Of Inklusive Education
Authors: Малишевська, Ірина Анатоліївна
Keywords: діти з особливими освітніми потребами
інклюзивна освіта
інклюзивне навчання
педагогічні фахівці
стратегічні напрямки інклюзивної освіти
професійна підготовка педагогічних працівників
випереджальна модифікація змісту освіти у напрямі інклюзії
Issue Date: 11-Nov-2017
Publisher: ПНПУ імені В. Г. Короленка
Citation: Малишевська І.А. Забезпечення підготовки педагогічних фахівців до роботи в умовах інклюзивної освіти. Витоки педагогічної майстерності. Педагогічні науки. Полтава: Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка., 2020. Вип.20. С.178-182
Series/Report no.: УДК;378.22:376
Abstract: Стаття присвячена дослідженню шляхів забезпечення підготовки педагогічних фахівців у вишах України до роботи в умовах інклюзивної освіти. Відзначено, що в Україні активізувався пошук стратегічних напрямів професійної підготовки педагогічних працівників до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання. Акцентовано увагу на основних завданнях підготовки педагогічних кадрів для освітньої інклюзії, розв’язання яких необхідно покласти на педагогічні вищі навчальні заклади. Окреслено аспекти проблеми формування професіоналізму педагогічних фахівців масових загальноосвітніх закладів в галузі інклюзивної освіти. Доведено, що нагальною потребою має стати випереджальна модифікація змісту підготовки кадрів загальної освіти у напрямі інклюзії.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14085
ISSN: 2075–146X
Appears in Collections:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Files in This Item:
File SizeFormat 
МІА_Полтава.pdf226,83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.