Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14086
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Стеценко, Надія Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Стеценко, Володимир Петрович | - |
dc.contributor.author | Ткачук, Галина Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-10-07T13:10:27Z | - |
dc.date.available | 2021-10-07T13:10:27Z | - |
dc.date.issued | 2021-09 | - |
dc.identifier.citation | Бондаренко Т. В., Стеценко В. П., Стеценко Н. М., Ткачук Г. В. Цифрова присутність закладів вищої освіти у соціальних мережах Facebook та Instagram. Інформаційні технології і засоби навчання. 2021. Том 84(4), 271–284. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2076-8184 | - |
dc.identifier.uri | https://doi.org/10.33407/itlt.v84i4.3551 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14086 | - |
dc.description.abstract | У представленому дослідженні проаналізовано соціальні мережі, виявлено ступінь їх використання у вітчизняному інтернет-просторі. Аналіз рейтингів соціальних мереж дозволяє відстежувати приріст української аудиторії, особливо молоді, виявляти стан активності, канали комунікації (Facebook чи Instagram), порівнювати і розкривати особливості сприйняття мультимедійних платформ. Оскільки на сучасному етапі розвитку суспільства соціальні мережі відіграють усе більш вагому роль, прослідковується посилення маркетингових дій щодо присутності закладів вищої освіти в онлайн середовищі. Щодо законодавчої ініціативи, то механізм регулювання взаємовідносин закладів вищої освіти та їх комунікація через соціальні мережі регулюється наказом МОН No166 від 19 лютого 2015 року, у якому йдеться про оприлюднення інформації щодо освітньої діяльності з метою забезпечення відкритості та прозорості освітньої установи. Цей та інші внутрішні нормативно-правові документи закладів вищої освіти інспірували запуск інформаційних компаній у соціальних мережах, що забезпечило поліпшення роботи з питань створення сильного інституційного бренду, популяризації освітнього контенту, інтерактивної комунікації з цільовою аудиторією в сучасному інформаційному суспільстві. Аналіз сторінок закладів вищої освіти в інтернет-просторі за допомогою сервісу UniRank (з точки зору прогнозованого трафіку, довіри та авторитету) дозволив виявити рівень популярності цифрових профілів у соціальній мережі. Велика кількість підписників на сторінках університетів-лідерів ймовірно зумовлена якісним і кількісним контентом, націленим взаємодіяти та поширювати інформацію у вигляді відео, публікацій, опитувань, анонсів подій, подкастів, скрайбінгів, оглядів, ілюстрацій, анімацій, інфографіки, тощо. У практичному аспекті наведено порівняльну характеристику відмінностей Facebook та Instagram, розглянуто можливості цих платформ з позиції інтересів, потреб та очікувань потенційних користувачів, сформовано пропозиції щодо ефективного представлення освітніх закладів у соціальних мережах | uk_UA |
dc.publisher | Інтернет видання | uk_UA |
dc.subject | соціальні мережі | uk_UA |
dc.subject | соціальні платформи | uk_UA |
dc.subject | uk_UA | |
dc.subject | uk_UA | |
dc.subject | відкритість та прозорість освітньої установи | uk_UA |
dc.subject | інформаційний контент | uk_UA |
dc.subject | освітній контент | uk_UA |
dc.title | Цифрова присутність закладів вищої освіти у соціальних мережах Facebook та Instagram | uk_UA |
dc.title.alternative | Digital presence of the higher education institutions in the social networks Facebook and Instagram | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
3551-Текст+статті-19889-1-6-20210622^^.pdf | 837,21 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.