Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14086
Title: Цифрова присутність закладів вищої освіти у соціальних мережах Facebook та Instagram
Other Titles: Digital presence of the higher education institutions in the social networks Facebook and Instagram
Authors: Стеценко, Надія Миколаївна
Стеценко, Володимир Петрович
Ткачук, Галина Володимирівна
Keywords: соціальні мережі
соціальні платформи
Facebook
Instagram
відкритість та прозорість освітньої установи
інформаційний контент
освітній контент
Issue Date: Sep-2021
Publisher: Інтернет видання
Citation: Бондаренко Т. В., Стеценко В. П., Стеценко Н. М., Ткачук Г. В. Цифрова присутність закладів вищої освіти у соціальних мережах Facebook та Instagram. Інформаційні технології і засоби навчання. 2021. Том 84(4), 271–284.
Abstract: У представленому дослідженні проаналізовано соціальні мережі, виявлено ступінь їх використання у вітчизняному інтернет-просторі. Аналіз рейтингів соціальних мереж дозволяє відстежувати приріст української аудиторії, особливо молоді, виявляти стан активності, канали комунікації (Facebook чи Instagram), порівнювати і розкривати особливості сприйняття мультимедійних платформ. Оскільки на сучасному етапі розвитку суспільства соціальні мережі відіграють усе більш вагому роль, прослідковується посилення маркетингових дій щодо присутності закладів вищої освіти в онлайн середовищі. Щодо законодавчої ініціативи, то механізм регулювання взаємовідносин закладів вищої освіти та їх комунікація через соціальні мережі регулюється наказом МОН No166 від 19 лютого 2015 року, у якому йдеться про оприлюднення інформації щодо освітньої діяльності з метою забезпечення відкритості та прозорості освітньої установи. Цей та інші внутрішні нормативно-правові документи закладів вищої освіти інспірували запуск інформаційних компаній у соціальних мережах, що забезпечило поліпшення роботи з питань створення сильного інституційного бренду, популяризації освітнього контенту, інтерактивної комунікації з цільовою аудиторією в сучасному інформаційному суспільстві. Аналіз сторінок закладів вищої освіти в інтернет-просторі за допомогою сервісу UniRank (з точки зору прогнозованого трафіку, довіри та авторитету) дозволив виявити рівень популярності цифрових профілів у соціальній мережі. Велика кількість підписників на сторінках університетів-лідерів ймовірно зумовлена якісним і кількісним контентом, націленим взаємодіяти та поширювати інформацію у вигляді відео, публікацій, опитувань, анонсів подій, подкастів, скрайбінгів, оглядів, ілюстрацій, анімацій, інфографіки, тощо. У практичному аспекті наведено порівняльну характеристику відмінностей Facebook та Instagram, розглянуто можливості цих платформ з позиції інтересів, потреб та очікувань потенційних користувачів, сформовано пропозиції щодо ефективного представлення освітніх закладів у соціальних мережах
URI: https://doi.org/10.33407/itlt.v84i4.3551
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14086
ISSN: 2076-8184
Appears in Collections:Факультет фізики, математики та інформатики

Files in This Item:
File SizeFormat 
3551-Текст+статті-19889-1-6-20210622^^.pdf837,21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.