Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14136
Назва: СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ПОСЛУГИ В ОСВІТІ УСТАНОВИ: РЕАЛЬНОСТІ СПРАВЖНЬОГО І ПЕРСПЕКТИВИ НА МАЙБУТНЄ
Інші назви: SOCIO-PSYCHOLOGICAL SERVICES IN EDUCATIONAL INSTITUTIONS: THE REALITIES OF THE PRESENT AND PROSPECTS FOR THE FUTURE
Автори: Заріцький, Олексій Олексійович
Гульбс, Ольга Анатоліївна
Діхтяренко, Світлана Юріївна
Тішакова, Людмила Тимофіївна
Ключові слова: соціальні та психологічні служби;
психологічна служба;
професійна компетенція;
взаємодія.
Дата публікації: 1-чер-2021
Видавництво: Primedia eLaunch LLC (USA) TX 75001, United States, Texas, Dallas
Бібліографічний опис: Zaritskyi O., Gulbs O., Dikhtyarenko S., Tyshakova L. // SOCIO-PSYCHOLOGICAL SERVICES IN EDUCATIONAL INSTITUTIONS: THE REALITIES OF THE PRESENT AND PROSPECTS FOR THE FUTURE. // DESIGNING AN INDIVIDUAL TRAJECTORY OF EDUCATOR’S PROFESSIONAL DEVELOPMENT IN THE CONTEXT OF THE CONCEPT OF “LIFELONG LEARNING”. Collective Scientific Monograph, B. Shneider (ed.). States, Texas, Dallas. 20 june, 2021. pp. 20-48.
Серія/номер: UDC;37.091.12:005.963(082)
Короткий огляд (реферат): В сьогоднішніх умовах основна увага приділяється психологічній діяльність фахівців служби повинна бути орієнтована на готовність виконувати не тільки функціональні завдання, а й забезпечити систему якісних соціально-психологічних послуги, що відповідають потребам студентів, школярів, батьків і вчителя. Метою дослідження було вивчення якості соціальних і Психологічні служби в освітніх установах області і створюють рекомендації по їх покращенню. Методи дослідження: анкети для керівників психологічних служб. В містах / районах, керівники освітніх установ, фахівці психологічної послуги в освітніх установах, ППС, студенти 4, 6, 9, 11 класи і батьки. Дослідження показало, що якість соціальних і психологічних послуг в навчальних закладів області задовільний. Потреби, реалістичні очікування і уявлення про діяльність психологічної служби учні, вчителі, батьки, які також мають позитивний контекст. Значення дослідження полягає в тому, що практичні рекомендації щодо підвищення якості соціальних і психологічних послуг в освітні установи надані фахівцям психологічної служби.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14136
ISBN: 978-1-63848-592-6
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Монография Американская 06.2021.pdf8,97 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.