Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14139
Title: Структура особистісних компонентів професійноі Я-концепції майбутніх адвокатів
Other Titles: Structure of personal components of the professional Self-concept of future lawyers
Authors: Кузьміна, Вікторія Юріївна
Гульбс, Ольга Анатоліївна
Пономаренко, Вікторія Володимирівна
Турянський, Олександр Дмитрович
Keywords: особистість адвоката;
Я-концепція особистості;
професійна Я-концепція;
професійна самосвідомість;
структура Я-концепції;
особистісні компоненти Я-концепції адвокатів;
навчально-професійна діяльність майбутніх правників.
Issue Date: 30-Nov-2020
Publisher: Society for the Support of Publishing Initiatives and Scientific Mobility Limited 272 Bath Street, Glasgow, G2 4JR Scotland, UK
Citation: Кузьміна В.Ю., Гульбс О.А., Пономаренко В.В., Турянський О.Д., Колоколов С.І. (2020). Структура особистісних компонентів професійної Я-концепції майбутніх правників. Fundamental and applied researches in practice of leading scientific schools, 41 (5), 21-26.
Abstract: У статті висвітлено питання обґрунтування структури особистісних компонентів Я-концепції адвоката, згідно з якою цілісне вивчення процесу формування останньої в навчально-професійній діяльності, розкриття її сутності як специфічного особистісного утворення передбачає чітке уявлення про структурні компоненти, рівні розвитку на основі системи критеріїв та відповідних показників, психолого-педагогічних умов. Визначено що професійна Я- концепції адвоката відбиває специфіку соціально-правової дійсності, з якою адвокати мають справу в процесі здійснення своєї професійної діяльності. Особистісними компонентами структури Я-концепції адвоката виступають професійні знання, почуття, ціннісні орієнтації, правові установки, стереотипи соціально активної правомірної поведінки та професійний досвід, предметно характеризуються цілями, завданнями, характером адвокатської діяльності та умовами праці адвокатів. Особливості структури Я-концепції адвоката виражаються не тільки у знанні ними норм і категорій права, але й у використанні моральних принципів у вирішенні професійних завдань, що дозволяє сформувати особливе професійне ставлення до права і практики його реалізації, а також до своєї поведінки в цьому процесі. Маючи складну структуру і сенсоутворюючі функції, вона дозволяє більш повно й об’єктивно пізнати та зрозуміти професійну діяльність.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14139
ISSN: 2708-0994
Appears in Collections:Факультет соціальної та психологічної освіти

Files in This Item:
File SizeFormat 
Статья Канада 2020 (2).pdf402,16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.