Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14288
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Казак, Юлія Юріївна | - |
dc.contributor.author | Гурський, Ігор Юрійович | - |
dc.date.accessioned | 2021-11-29T13:03:30Z | - |
dc.date.available | 2021-11-29T13:03:30Z | - |
dc.date.issued | 2020-06-29 | - |
dc.identifier.citation | Казак Ю. Ю., Гурський І. Ю. Професіограма вчителя іноземних мов в аспекті акмеологічного підходу. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. Умань: Візаві, 2020. Вип. 2. Ч. 2. С. 79–85. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2307-4906 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14288 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано проблеми теоретичних засад професіограми учителя іноземних мов в аспекті акмеологічного підходу, термін «професіограма» та визначено роль професіограми крізь призму фахового становлення вчителя іноземних мов. Розкрито місце педагогічної акмеології в системі прикладної акмеології. Охарактеризовано значення терміну «професійна компетенція вчителя іноземної мови» в системі фахової підготовки майбутнього вчителя в закладі вищої освіти. Проаналізовано особистісні якості вчителів: об’єктивні, суб’єктивні | uk_UA |
dc.publisher | Умань : ВПЦ «Візаві» | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;378.018.8:373.5.011.3-051:81ʼ243]:331.547 | - |
dc.subject | Актуальні проблеми професійної підготовки майбутніх педагогічних працівників | uk_UA |
dc.subject | Ключові слова: професіограма, учитель іноземних мов, аспект, акмеологія, акмеологічний підхід, професіоналізм, професійна компетенція, компетентність. | uk_UA |
dc.title | Професіограма вчителя іноземних мов в аспекті акмеологічного підходу | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
ПРОФЕСІОГРАМА ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ.pdf | 555,39 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.