Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14288
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКазак, Юлія Юріївна-
dc.contributor.authorГурський, Ігор Юрійович-
dc.date.accessioned2021-11-29T13:03:30Z-
dc.date.available2021-11-29T13:03:30Z-
dc.date.issued2020-06-29-
dc.identifier.citationКазак Ю. Ю., Гурський І. Ю. Професіограма вчителя іноземних мов в аспекті акмеологічного підходу. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. Умань: Візаві, 2020. Вип. 2. Ч. 2. С. 79–85.uk_UA
dc.identifier.issn2307-4906-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14288-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано проблеми теоретичних засад професіограми учителя іноземних мов в аспекті акмеологічного підходу, термін «професіограма» та визначено роль професіограми крізь призму фахового становлення вчителя іноземних мов. Розкрито місце педагогічної акмеології в системі прикладної акмеології. Охарактеризовано значення терміну «професійна компетенція вчителя іноземної мови» в системі фахової підготовки майбутнього вчителя в закладі вищої освіти. Проаналізовано особистісні якості вчителів: об’єктивні, суб’єктивніuk_UA
dc.publisherУмань : ВПЦ «Візаві»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.018.8:373.5.011.3-051:81ʼ243]:331.547-
dc.subjectАктуальні проблеми професійної підготовки майбутніх педагогічних працівниківuk_UA
dc.subjectКлючові слова: професіограма, учитель іноземних мов, аспект, акмеологія, акмеологічний підхід, професіоналізм, професійна компетенція, компетентність.uk_UA
dc.titleПрофесіограма вчителя іноземних мов в аспекті акмеологічного підходуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
ПРОФЕСІОГРАМА ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ.pdf555,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.