Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14288
Title: Професіограма вчителя іноземних мов в аспекті акмеологічного підходу
Authors: Казак, Юлія Юріївна
Гурський, Ігор Юрійович
Keywords: Актуальні проблеми професійної підготовки майбутніх педагогічних працівників
Ключові слова: професіограма, учитель іноземних мов, аспект, акмеологія, акмеологічний підхід, професіоналізм, професійна компетенція, компетентність.
Issue Date: 29-Jun-2020
Publisher: Умань : ВПЦ «Візаві»
Citation: Казак Ю. Ю., Гурський І. Ю. Професіограма вчителя іноземних мов в аспекті акмеологічного підходу. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. Умань: Візаві, 2020. Вип. 2. Ч. 2. С. 79–85.
Series/Report no.: УДК;378.018.8:373.5.011.3-051:81ʼ243]:331.547
Abstract: У статті проаналізовано проблеми теоретичних засад професіограми учителя іноземних мов в аспекті акмеологічного підходу, термін «професіограма» та визначено роль професіограми крізь призму фахового становлення вчителя іноземних мов. Розкрито місце педагогічної акмеології в системі прикладної акмеології. Охарактеризовано значення терміну «професійна компетенція вчителя іноземної мови» в системі фахової підготовки майбутнього вчителя в закладі вищої освіти. Проаналізовано особистісні якості вчителів: об’єктивні, суб’єктивні
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14288
ISSN: 2307-4906
Appears in Collections:Факультет іноземних мов

Files in This Item:
File SizeFormat 
ПРОФЕСІОГРАМА ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ.pdf555,39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.