Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14320
Title: Digital component of innovation landscapes: Context of sustainable development at the local level
Other Titles: Цифрова складова інноваційних ландшафтів: контекст сталого розвитку на місцевому рівні
Authors: Омельяненко, Віталій Анатолійович
Прокопенко, Ольга Володимирівна
Кудріна, Ольга Юріївна
Петрова, Ірина Павлівна
Білошкурська, Наталія Володимирівна
Білошкурський, Микола Васильович
Омельяненко, Олена Миколаївна
Keywords: sustainable development
digital platforms and solutions
innovation landscape
model
Issue Date: 15-Nov-2021
Publisher: Croatia, Rijeka : "Croatian Society for Information, Communication and Electronic Technology – MIPRO"
Citation: Omelyanenko V., Prokopenko O., Kudrina O., Petrova I., Biloshkurska N., Biloshkurskyi M., Omelyanenko O. Digital component of innovation landscapes: Context of sustainable development at the local level. MIPRO 2021. 44th International Convention (September 27 – October 1, 2021, Opatija, Croatia). Rijeka : GRAFIK, 2021. P. 1519–1523.
Abstract: The article is devoted to the application of digital platforms and solutions in science and innovation policy field for the development of local innovation landscapes. The development context of local innovative landscapes is considered within the framework of sustainable development issues. The possibilities of using digital platforms and solutions for analytical purposes are determined. Methodological and practical aspects of creating a digital-based regional technology transfer network are proposed.
Description: http://www.mipro.hr/LinkClick.aspx?fileticket=RAMnkK6T5UQ%3d&tabid=196&language=hr-HR
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14320
ISSN: 2623-8764
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File SizeFormat 
Omel_Prokop_Kudr_Bilosh_Omel.pdf1,68 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.