Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14324
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Іщенко, Людмила Валентинівна | - |
dc.contributor.author | Дука, Тетяна Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Підлипняк, Ірина Юріївна | - |
dc.date.accessioned | 2021-12-03T12:46:29Z | - |
dc.date.available | 2021-12-03T12:46:29Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Іщенко Л.В., Дука Т.М., Підлипняк І. Ю. Забезпечення наступності у формуванні цілісного сприйняття природи старшими дошкільниками та молодшими школярами. Збірник наукових праць. Уманського державного педагогічного університету. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. Умань: ВПЦ «Візаві». Вип. 2(4), 2020. С. 49–58. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14324 | - |
dc.description.abstract | У статті розкрито особливості врахування наступності у формуванні цілісного сприйняттяприроди між старшими дошкільниками та молодшими школярами. Метою статті є аналізтеоретико-методичних засад забезпечення наступності під час сприйняття природи удошкільній та початковій освітніх ланках. Визначено та проаналізовано основні детермінантидослідження. Уточнено поняття «наступність», «цілісне сприйняття природи», розглянутотеоретико-методологічні засади формування цілісного сприйняття природи. З’ясованоособливості педагогічної діяльності вихователя в умовах сучасного закладу дошкільної освітита вчителя сучасної початкової школи; підкреслено, що ефективність наступності уформуванні цілісного сприйняття природи зумовлена збереженням провідних напрямів розвиткудітей, що сприятиме поступовому переходу від гри до процесу навчання як до нового видудіяльності. | uk_UA |
dc.publisher | Умань : ВПЦ «Візаві» | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;373.2/.3.015.31:57.081.1 | - |
dc.subject | наступність | uk_UA |
dc.subject | заклад дошкільної освіти | uk_UA |
dc.subject | початкова ланка освіти | uk_UA |
dc.subject | діти дошкільного віку | uk_UA |
dc.subject | діти молодшого шкільного віку | uk_UA |
dc.subject | цілісне сприйняття природи | uk_UA |
dc.subject | природа | uk_UA |
dc.subject | формування | uk_UA |
dc.subject | цілісний розвиток | uk_UA |
dc.title | Забезпечення наступності у формуванні цілісного сприйняття природи старшими дошкільниками та молодшими школярами | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
222908-Текст статті-505028-1-10-20210111.pdf | 565,6 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.