Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14324
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІщенко, Людмила Валентинівна-
dc.contributor.authorДука, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorПідлипняк, Ірина Юріївна-
dc.date.accessioned2021-12-03T12:46:29Z-
dc.date.available2021-12-03T12:46:29Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationІщенко Л.В., Дука Т.М., Підлипняк І. Ю. Забезпечення наступності у формуванні цілісного сприйняття природи старшими дошкільниками та молодшими школярами. Збірник наукових праць. Уманського державного педагогічного університету. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. Умань: ВПЦ «Візаві». Вип. 2(4), 2020. С. 49–58.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14324-
dc.description.abstractУ статті розкрито особливості врахування наступності у формуванні цілісного сприйняттяприроди між старшими дошкільниками та молодшими школярами. Метою статті є аналізтеоретико-методичних засад забезпечення наступності під час сприйняття природи удошкільній та початковій освітніх ланках. Визначено та проаналізовано основні детермінантидослідження. Уточнено поняття «наступність», «цілісне сприйняття природи», розглянутотеоретико-методологічні засади формування цілісного сприйняття природи. З’ясованоособливості педагогічної діяльності вихователя в умовах сучасного закладу дошкільної освітита вчителя сучасної початкової школи; підкреслено, що ефективність наступності уформуванні цілісного сприйняття природи зумовлена збереженням провідних напрямів розвиткудітей, що сприятиме поступовому переходу від гри до процесу навчання як до нового видудіяльності.uk_UA
dc.publisherУмань : ВПЦ «Візаві»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;373.2/.3.015.31:57.081.1-
dc.subjectнаступністьuk_UA
dc.subjectзаклад дошкільної освітиuk_UA
dc.subjectпочаткова ланка освітиuk_UA
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk_UA
dc.subjectдіти молодшого шкільного вікуuk_UA
dc.subjectцілісне сприйняття природиuk_UA
dc.subjectприродаuk_UA
dc.subjectформуванняuk_UA
dc.subjectцілісний розвитокuk_UA
dc.titleЗабезпечення наступності у формуванні цілісного сприйняття природи старшими дошкільниками та молодшими школярамиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
222908-Текст статті-505028-1-10-20210111.pdf565,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.