Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14324
Title: | Забезпечення наступності у формуванні цілісного сприйняття природи старшими дошкільниками та молодшими школярами |
Authors: | Іщенко, Людмила Валентинівна Дука, Тетяна Миколаївна Підлипняк, Ірина Юріївна |
Keywords: | наступність заклад дошкільної освіти початкова ланка освіти діти дошкільного віку діти молодшого шкільного віку цілісне сприйняття природи природа формування цілісний розвиток |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Умань : ВПЦ «Візаві» |
Citation: | Іщенко Л.В., Дука Т.М., Підлипняк І. Ю. Забезпечення наступності у формуванні цілісного сприйняття природи старшими дошкільниками та молодшими школярами. Збірник наукових праць. Уманського державного педагогічного університету. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. Умань: ВПЦ «Візаві». Вип. 2(4), 2020. С. 49–58. |
Series/Report no.: | УДК;373.2/.3.015.31:57.081.1 |
Abstract: | У статті розкрито особливості врахування наступності у формуванні цілісного сприйняттяприроди між старшими дошкільниками та молодшими школярами. Метою статті є аналізтеоретико-методичних засад забезпечення наступності під час сприйняття природи удошкільній та початковій освітніх ланках. Визначено та проаналізовано основні детермінантидослідження. Уточнено поняття «наступність», «цілісне сприйняття природи», розглянутотеоретико-методологічні засади формування цілісного сприйняття природи. З’ясованоособливості педагогічної діяльності вихователя в умовах сучасного закладу дошкільної освітита вчителя сучасної початкової школи; підкреслено, що ефективність наступності уформуванні цілісного сприйняття природи зумовлена збереженням провідних напрямів розвиткудітей, що сприятиме поступовому переходу від гри до процесу навчання як до нового видудіяльності. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14324 |
Appears in Collections: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
222908-Текст статті-505028-1-10-20210111.pdf | 565,6 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.