Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14324
Title: Забезпечення наступності у формуванні цілісного сприйняття природи старшими дошкільниками та молодшими школярами
Authors: Іщенко, Людмила Валентинівна
Дука, Тетяна Миколаївна
Підлипняк, Ірина Юріївна
Keywords: наступність
заклад дошкільної освіти
початкова ланка освіти
діти дошкільного віку
діти молодшого шкільного віку
цілісне сприйняття природи
природа
формування
цілісний розвиток
Issue Date: 2020
Publisher: Умань : ВПЦ «Візаві»
Citation: Іщенко Л.В., Дука Т.М., Підлипняк І. Ю. Забезпечення наступності у формуванні цілісного сприйняття природи старшими дошкільниками та молодшими школярами. Збірник наукових праць. Уманського державного педагогічного університету. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. Умань: ВПЦ «Візаві». Вип. 2(4), 2020. С. 49–58.
Series/Report no.: УДК;373.2/.3.015.31:57.081.1
Abstract: У статті розкрито особливості врахування наступності у формуванні цілісного сприйняттяприроди між старшими дошкільниками та молодшими школярами. Метою статті є аналізтеоретико-методичних засад забезпечення наступності під час сприйняття природи удошкільній та початковій освітніх ланках. Визначено та проаналізовано основні детермінантидослідження. Уточнено поняття «наступність», «цілісне сприйняття природи», розглянутотеоретико-методологічні засади формування цілісного сприйняття природи. З’ясованоособливості педагогічної діяльності вихователя в умовах сучасного закладу дошкільної освітита вчителя сучасної початкової школи; підкреслено, що ефективність наступності уформуванні цілісного сприйняття природи зумовлена збереженням провідних напрямів розвиткудітей, що сприятиме поступовому переходу від гри до процесу навчання як до нового видудіяльності.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14324
Appears in Collections:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Files in This Item:
File SizeFormat 
222908-Текст статті-505028-1-10-20210111.pdf565,6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.