Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14390
Назва: Художньо-педагогічна парадигма мімезису у навчанні майбутніх фахівців з образотворчого мистецтва на пленері
Інші назви: Художньо-педагогічна парадигма мімезису у навчанні майбутніх фахівців з образотворчого мистецтва на пленері
Автори: Пічкур, Микола Олександрович
Сотська, Галина Іванівна
Ключові слова: Мистецтвознавство
Навчання
Планер
Художньо-педагогічна парадигма
Майбутні фахівці з образотворчого мистецтва
Дата публікації: 2019
Видавництво: Київ: ''ІДЕЯ-ПРИНТ''
Бібліографічний опис: Пічкур М. О., Сотська Г. І. Художньо-педагогічна парадигма мімезису у навчанні майбутніх фахівців з образотворчого мистецтва на пленері. Вісник національної академії керівних кадрів культури і мистецтва. Київ: ''ІДЕЯ-ПРИНТ'' 2019. № 1. С. 384–389.
Серія/номер: УДК;378:75:[7.035.3:502:7.036.2]
Короткий огляд (реферат): Мета статті – обґрунтувати художньо-педагогічну парадигму мімезису у навчанні майбутніх фахівців з образотворчого мистецтва на пленері. Методологія дослідження ґрунтується на термінологічному принципі, застосуванні загальнонаукових методів (аналізу, синтезу, узагальнення). Наукова новизна полягає в тому, що вперше визначено зміст категорії «художньо педагогічна парадигма», розкрито методологію застосування античних засад мімезису й доведено її універсалізм у навчанні майбутніх фахівців з образотворчого мистецтва на пленері, а також аргументовано позитиви й недоліки цього процесу. Висно вки. Художньо-педагогічна парадигма мімезису в навчанні майбутніх фахівців з образотворчого мистецтва на пленері охоплює відповідні цільові настанови, вибір і застосування методів, прийомів і засобів зображення натури як естетичного семіозу успіш ного виконання колірних, тональних, пластичних, ритмічних і композиційних завдань у процесі створення об‘єктивно-ціннісного художнього образу природи. Парадигма функціонує за принципами «оживлення» й одухотворення натури, тяжіння до міри й типізації та зорієнтована на глибоке естетичне сприйняття натурного матеріалу і його відображення з допомогою комплексу виразних образотворчих засобів. Завдяки використанню цієї парадигми студенти мають змогу забезпечити взаємозв‘язок художньо-теоретичних знань, набутих у процесі аудиторного навчання, з практикою
Опис: http://journals.uran.ua/visnyknakkkim/article/view/167039/166440
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14390
ISSN: 2226-3209
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
MIMESIS_19_SS.pdf1,4 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.