Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14413
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПічкур, Микола Олександрович-
dc.contributor.authorСотська, Галина Іванівна-
dc.contributor.authorГордаш, Андрій Миколайович-
dc.contributor.authorПолудень, Лілія Іванівна-
dc.contributor.authorПацалюк, Ірина Іванівна-
dc.date.accessioned2021-12-15T12:11:41Z-
dc.date.available2021-12-15T12:11:41Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationPichkur M., Sotska H., Hordash A., Poluden L., Patsaliuk I. Paradigm integration of fine art training for would-be professionals of art at high school at theory and local experience. Laplage em Revista. Vol 7. Issue 3 C. 2021. pp. 720–729.uk_UA
dc.identifier.issn2446-6220-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14413-
dc.descriptionhttps://laplageemrevista.editorialaar.com/index.php/lpg1/article/view/1681/1425uk_UA
dc.description.abstractIn accordance with historic analysis, the article considers the valued traditional and innovative fine arts studios of artists of different generations; they help to identify specific artistic features of artists of different generations who create artistic works of the information world. We describe the genesis of digital art practice development and demonstrate its influence on the renovation of classic fine art classification system via the digital works of different types and genres. The limits of artistic amateur field as a factor of professional and profane blurring in an artist’s personality are clarified. The new concept of “digital paradigm of fine art training at higher educational institutions” is proposed in the article as an innovative method of specific subjects studying. Methodology of professional skills development while designing digital works for students of artistic profession at higher education was justified and the results of local experience of its implementation at higher educational institutions of Ukraine were described.uk_UA
dc.description.abstractУ статті в історичній ретроспективі розглянуто цінності традиційних та інноваційних студій образотворення різних поколінь митців, серед яких визначено особливості генерації творців художніх артефактів інформаційного світу. Розкрито ґенезу становлення цифрової арт-практики та виявлено її вплив на оновлення усталеної класифікації системи образотворчого мистецтва творами цифрового формату різних видів і жанрів. З’ясовано, що в умовах цифровізації образотворчого мистецтва розширюються межі художнього любительства як фактора розмивання професійного і профанного в особистості митця. Для подолання цього негативу йому доцільно володіти традиційним і цифровим образно-виразним інструментарієм. Доведено, що в організації образотворчої підготовки фахівців мистецького профілю у закладах вищої освіти доцільно інтегрувати академічну і цифрову мистецько-освітні парадигми. До сучасного тезаурусу мистецької освіти запропоновано ввести нове поняття «цифрова парадигма образотворчої підготовки фахівців мистецького профілю у вищій школі» як інноваційної моделі студіювання фахових дисциплін, що ґрунтується на методології інформаційно-технологічного підходу до комплексного формування графічного, живописного, формотворного і композиційного різновидів творчої компетентності як інтегрованої основи для становлення і розвитку художньої майстерності студентів у процесі виконання творів електронного формату. Обґрунтовано парадигмально-інтеграційну методологію образотворчої підготовки фахівців мистецького профілю у вищій школі та репрезентовано результативність локального досвіду її упровадження у вищих закладах освіти України.uk_UA
dc.publisherелектронне виданняuk_UA
dc.subjectPedagogyuk_UA
dc.subjectTreinamento digital de belas artes.uk_UA
dc.subjectEspecialistas em profissão artística.uk_UA
dc.subjectMetodologia de treinamento de belas artes.uk_UA
dc.subjectLições práticas.uk_UA
dc.subjectMétodos de ensino.uk_UA
dc.titleParadigm integration of fine art training for would-be professionals of art at high school at theory and local experienceuk_UA
dc.title.alternativeІнтеграція парадигм образотворчої підготовки фахівців мистецького профілю у вищій школі: теорія і локальний досвідuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
PARADIGM_21SS.pdf177,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.