Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14413
Title: Paradigm integration of fine art training for would-be professionals of art at high school at theory and local experience
Other Titles: Інтеграція парадигм образотворчої підготовки фахівців мистецького профілю у вищій школі: теорія і локальний досвід
Authors: Пічкур, Микола Олександрович
Сотська, Галина Іванівна
Гордаш, Андрій Миколайович
Полудень, Лілія Іванівна
Пацалюк, Ірина Іванівна
Keywords: Pedagogy
Treinamento digital de belas artes.
Especialistas em profissão artística.
Metodologia de treinamento de belas artes.
Lições práticas.
Métodos de ensino.
Issue Date: 2021
Publisher: електронне видання
Citation: Pichkur M., Sotska H., Hordash A., Poluden L., Patsaliuk I. Paradigm integration of fine art training for would-be professionals of art at high school at theory and local experience. Laplage em Revista. Vol 7. Issue 3 C. 2021. pp. 720–729.
Abstract: In accordance with historic analysis, the article considers the valued traditional and innovative fine arts studios of artists of different generations; they help to identify specific artistic features of artists of different generations who create artistic works of the information world. We describe the genesis of digital art practice development and demonstrate its influence on the renovation of classic fine art classification system via the digital works of different types and genres. The limits of artistic amateur field as a factor of professional and profane blurring in an artist’s personality are clarified. The new concept of “digital paradigm of fine art training at higher educational institutions” is proposed in the article as an innovative method of specific subjects studying. Methodology of professional skills development while designing digital works for students of artistic profession at higher education was justified and the results of local experience of its implementation at higher educational institutions of Ukraine were described.
У статті в історичній ретроспективі розглянуто цінності традиційних та інноваційних студій образотворення різних поколінь митців, серед яких визначено особливості генерації творців художніх артефактів інформаційного світу. Розкрито ґенезу становлення цифрової арт-практики та виявлено її вплив на оновлення усталеної класифікації системи образотворчого мистецтва творами цифрового формату різних видів і жанрів. З’ясовано, що в умовах цифровізації образотворчого мистецтва розширюються межі художнього любительства як фактора розмивання професійного і профанного в особистості митця. Для подолання цього негативу йому доцільно володіти традиційним і цифровим образно-виразним інструментарієм. Доведено, що в організації образотворчої підготовки фахівців мистецького профілю у закладах вищої освіти доцільно інтегрувати академічну і цифрову мистецько-освітні парадигми. До сучасного тезаурусу мистецької освіти запропоновано ввести нове поняття «цифрова парадигма образотворчої підготовки фахівців мистецького профілю у вищій школі» як інноваційної моделі студіювання фахових дисциплін, що ґрунтується на методології інформаційно-технологічного підходу до комплексного формування графічного, живописного, формотворного і композиційного різновидів творчої компетентності як інтегрованої основи для становлення і розвитку художньої майстерності студентів у процесі виконання творів електронного формату. Обґрунтовано парадигмально-інтеграційну методологію образотворчої підготовки фахівців мистецького профілю у вищій школі та репрезентовано результативність локального досвіду її упровадження у вищих закладах освіти України.
Description: https://laplageemrevista.editorialaar.com/index.php/lpg1/article/view/1681/1425
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14413
ISSN: 2446-6220
Appears in Collections:Факультет мистецтв

Files in This Item:
File SizeFormat 
PARADIGM_21SS.pdf177,13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.