Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14435
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗаболотна, Оксана Адольфівна-
dc.contributor.authorПідгаєцьа, Анна Віталіївна-
dc.date.accessioned2021-12-21T19:40:22Z-
dc.date.available2021-12-21T19:40:22Z-
dc.date.issued2021-04-
dc.identifier.citationZabolotna O., Pidhaietska A. Students’ civic engagement in Ukraine and Canada: a comparative analysis. Multidisciplinary Journal for Education, Social and Technological Sciences. 2021. № 8 (1). Р. 85–100.uk_UA
dc.identifier.otherdoi:10.4995/muse.2021.14962-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14435-
dc.descriptionhttps://polipapers.upv.es/index.php/MUSE/article/view/14962/13626uk_UA
dc.description.abstractIn this article, the authors have carried out a comparative analysis of students’ civic engagement in Ukraine and Canada. They have surveyed the students at Pavlo Tychyna Uman State Pedagogical University and compared the findings with the results of a study done by the Canadian researcher Catherine Broom at British Columbia University. Based on the research findings, the authors have identified Ukrainian students’ personal political and civic experience levels and compared them with the Canadian results. The study reveals Ukrainian students’ attitudes towards political and civic participation, democracy, the government in general and in comparison with Canadian data. The research results have identified the following key factors that influence Ukrainian students’ civic activity: students’ free time activities their attitudes and beliefs. According to the survey, gender, religious involvement, personality type, and family’s political involvement do not directly influence the students’ civic engagement. The survey has not reported any influence of school social study courses on civic engagement, stressing the importance of real-life experiences that result in attitudes and intrinsic motivation. The authors have also revealed examples of motivations and barriers for youth civic involvement.uk_UA
dc.description.abstractУ статті автори провели порівняльний аналіз громадянської активності студентів України та Канади. Вони провели опитування учнів Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини та порівняли його результати з результатами дослідження, проведеного канадською дослідницею Кетрін Брум в Університеті Британської Колумбії. На основі результатів дослідження автори визначили рівень особистого політичного та громадянського досвіду українських студентів та порівняли їх з канадськими результатами. Дослідження виявило ставлення українських студентів до політики і громадянства, демократії, уряду загалом у порівнянні з канадськими даними. Результати дослідження визначили такі ключові фактори, які впливають на громадянську активність українських студентів: діяльність у вільний час, їхні погляди та переконання. Згідно з опитуванням, стать, релігійна приналежність, тип особистості та політична заангажованість сім'ї не мають прямого впливу на громадянську активність учнів. Опитування не виявило впливу шкільних курсів із громадянської освіти, наголошуючи на важливості реального життєвого досвіду, який визначає формування установок і внутрішньої мотивації. Автори також продемонстрували приклади мотивів та перешкод для участі молоді в громадській діяльності.uk_UA
dc.publisherЕлектронне виданняuk_UA
dc.subjectгромадське залученняuk_UA
dc.subjectУкраїнаuk_UA
dc.subjectКанадаuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.titleStudents’ Civic Engagement in Ukraine and Canada: a Comparative Analysisuk_UA
dc.title.alternativeГромадянська активність студентів в Україні й Канаді: порівняльний аналізuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
6. Zabolotna_Pidhayetska 14962-64880-1-PB.pdf1,05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.