Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14449
Назва: | Теоретичні засади розвитку гендерного дискурсу у філософських дослідженнях |
Автори: | Карнаух, Леся Петрівна |
Ключові слова: | гендерна соціалізація діти дошкільного віку гендерне виховання гендерна ідентичність |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Journal of Humanities And Social Science |
Бібліографічний опис: | Карнаух Л.П. Теоретичні засади розвитку гендерного дискурсу у філософських дослідженнях. IOSR Journal of Humanities And Social Science (IOSR-JHSS) Volume 26, Issue 6, Series 11. 2021. PP. 16-20. |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена дослідженню гендерної проблематики в історії філософських досліджень.Аналіз історичної ретроспективи розвитку гендерних досліджень, інтерпретація історико-філософського розвитку гендеру дасть змогу краще зрозуміти сучасні і перспективні проблемигендерної соціалізації особистості сьогодні, уявити педагогічні складові цієї проблематики. Протеактуалізація історико-філософських рефлексій щодо гендерних проблем виявляє, що ця тематика,будучи периферійною, наявна в дослідженнях провідних філософів всіх етапів розвитку суспільства. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14449 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
C2606111620.pdf | 306,44 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.