Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14456
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБаличева, Наталія Василівна-
dc.date.accessioned2022-01-10T11:14:50Z-
dc.date.available2022-01-10T11:14:50Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationБаличева Н. В. Критерії, показники та рівні готовності майбутніх учителів технологій до формування здорового способу життя учнів основної школи. Jurnalul umanistic al Nistrului. 2018. No 1. Р. 5–8.uk_UA
dc.identifier.issn2587-3792-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14456-
dc.description.abstractСьогодні людині непросто зберегти своє здоров’я в умовах техногенно зміненого довкілля, забрудненого для організму багатьма шкідливими елементами, величезним обсягом різноманітних негативних психоемоційних впливів. Здоров’я, як відомо, визначають різні фактори: спадковість, якість життя, стан навколишнього середовища, традиції соціуму, якість медичного обслуговування тощо. Тому сформувати у свідомості кожної особистості ставлення до здоров’я як пріоритетної цінності, дати необхідні для життя знання, навчити вести здоровий спосіб життя є важливим завданням. Ми можемо сказати, що сучасна школа потребує вчителя, здатного до особистісного та професійного зростання, зберігати професійну форму, долати різні труднощі з найменшими втратами для здоров’я. Забезпечення готовності майбутніх учителів технологій починається на етапі підготовки у закладах вищої освіти. Високі темпи розвитку сучасного суспільства зумовлюють дедалі більш високі вимоги до особистості та її здоров’я. У нашій статті розкрито актуальність підготовки майбутніх учителів технологій до формування здорового способу життя учнів основної школи. Визначено та обґрунтовано основні критерії, конкретизовано показники та рівні готовності майбутніх учителів технологій до формування здорового способу життя учнів основної школи. Для визначення готовності майбутніх учителів технологій до роботи з учнями до формування здорового способу життя розглянуто та виділено мотиваційно-ціннісний критерій, когнітивно-інтелектуальний та діяльнісно-технологічний критерії. Кожен критерій включає сукупність показників, що розкривають зміст та надають характеристику готовності майбутнього вчителя технологій до формування здорового способу життя учнів. Також виокремлено рівні готовності майбутнього вчителя технологій до формування здорового способу життя, такі, як високий, середній і низький.uk_UA
dc.publisher«Дністровський гуманітарний журнал»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.018:373.5.011.3-051:62]:37.017:613-
dc.subjectмайбутній вчитель технологійuk_UA
dc.subjectкритеріїuk_UA
dc.subjectпоказники та рівні готовностіuk_UA
dc.subjectздоровий спосіб життяuk_UA
dc.subjectучні основної школиuk_UA
dc.titleCRITERIA, INDICATORS AND READINESS LEVELS OF FUTURE TECHNOLOGY TEACHERS FOR THE FORMATION OF A HEALTHY LIFESTYLE FOR STUDENTS IN A BASIC SCHOOLuk_UA
dc.title.alternativeКРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ ДО ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття Кишенів.pdf475,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.