Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14456
Title: CRITERIA, INDICATORS AND READINESS LEVELS OF FUTURE TECHNOLOGY TEACHERS FOR THE FORMATION OF A HEALTHY LIFESTYLE FOR STUDENTS IN A BASIC SCHOOL
Other Titles: КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ ДО ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ
Authors: Баличева, Наталія Василівна
Keywords: майбутній вчитель технологій
критерії
показники та рівні готовності
здоровий спосіб життя
учні основної школи
Issue Date: 2018
Publisher: «Дністровський гуманітарний журнал»
Citation: Баличева Н. В. Критерії, показники та рівні готовності майбутніх учителів технологій до формування здорового способу життя учнів основної школи. Jurnalul umanistic al Nistrului. 2018. No 1. Р. 5–8.
Series/Report no.: УДК;378.018:373.5.011.3-051:62]:37.017:613
Abstract: Сьогодні людині непросто зберегти своє здоров’я в умовах техногенно зміненого довкілля, забрудненого для організму багатьма шкідливими елементами, величезним обсягом різноманітних негативних психоемоційних впливів. Здоров’я, як відомо, визначають різні фактори: спадковість, якість життя, стан навколишнього середовища, традиції соціуму, якість медичного обслуговування тощо. Тому сформувати у свідомості кожної особистості ставлення до здоров’я як пріоритетної цінності, дати необхідні для життя знання, навчити вести здоровий спосіб життя є важливим завданням. Ми можемо сказати, що сучасна школа потребує вчителя, здатного до особистісного та професійного зростання, зберігати професійну форму, долати різні труднощі з найменшими втратами для здоров’я. Забезпечення готовності майбутніх учителів технологій починається на етапі підготовки у закладах вищої освіти. Високі темпи розвитку сучасного суспільства зумовлюють дедалі більш високі вимоги до особистості та її здоров’я. У нашій статті розкрито актуальність підготовки майбутніх учителів технологій до формування здорового способу життя учнів основної школи. Визначено та обґрунтовано основні критерії, конкретизовано показники та рівні готовності майбутніх учителів технологій до формування здорового способу життя учнів основної школи. Для визначення готовності майбутніх учителів технологій до роботи з учнями до формування здорового способу життя розглянуто та виділено мотиваційно-ціннісний критерій, когнітивно-інтелектуальний та діяльнісно-технологічний критерії. Кожен критерій включає сукупність показників, що розкривають зміст та надають характеристику готовності майбутнього вчителя технологій до формування здорового способу життя учнів. Також виокремлено рівні готовності майбутнього вчителя технологій до формування здорового способу життя, такі, як високий, середній і низький.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14456
ISSN: 2587-3792
Appears in Collections:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
стаття Кишенів.pdf475,97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.