Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14478
Title: Діагностика здоров’язбережувальної компетентності майбутнього вчителя біології
Authors: Совгіра, Світлана Василівна
Миронюк, Тамара Миколаївна
Keywords: діагностика
майбутній вчитель біології
критерії
показники
рівні сформованості
здоров'язбережувальна компетентність
Issue Date: Nov-2020
Publisher: Умань: ВПЦ «Візаві»
Citation: Совгіра С. В., Миронюк Т. М. Діагностика здоров’язбережувальної компетентності майбутнього вчителя біології. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету Вип. 4, 2020. Умань: ВПЦ «Візаві» С.42-51
Abstract: У статті розкрито хід діагностики здоров’язбережувальної компетентності майбутнього вчителя біології за мотиваційно-ціннісним, когнітивно-інформаційним, практично-діяльнісним критеріями. Дослідно-експериментальна робота здійснювалася у два етапи: констатувальний та формувальний. На констатувальному етапі визначено початковий низький рівень сформованості здоров’язбережувальної компетентності майбутніх учителів біології, який показав відсутність значної відмінності між рівнями сформованості здоров’язбережувальної компетентності майбутніх учителів біології за мотиваційно-ціннісним, когнітивноінформаційним, практично-діяльнісним критеріями. Формувальний експеримент довів наявність високого рівня здоров’язбережувальної компетентності майбутніх учителів біології за мотиваційно-ціннісним, когнітивно-інформаційним, практичнодіяльнісним критеріями у експериментальній та середнього у контрольній групах та значну відмінність між ними.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14478
ISSN: 2307-4906
Appears in Collections:Природничо-географічний факультет

Files in This Item:
File SizeFormat 
1200217.pdf867,83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.