Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14490
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Душечкіна, Наталія Юріївна | - |
dc.contributor.author | Романюк, Дмитро | - |
dc.date.accessioned | 2022-02-04T08:30:10Z | - |
dc.date.available | 2022-02-04T08:30:10Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Душечкіна Н. Ю., Романюк Д. Ю. Аспекти проблеми розвитку учнів в методиці навчання хімії. Природничі науки і освіта : збірник наукових праць природничо-географічного факультету. – Умань : Видавничо-поліграфічний центр «Візаві» (Видавець «Сочінський»), 2021. С. 138-140. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14490 | - |
dc.description.abstract | Компонентами розвитку логічного мислення школярів є вміння порівнювати предмети і явища; здатність здійснювати аналітикосинтетичну діяльність; вміння абстрагувати істотні властивості предмета або явища; вміння узагальнювати факти і робити на основі узагальнень відповідні висновки, з подальшою їх перевіркою та аргументацією. | uk_UA |
dc.publisher | Умань: ВПЦ «Візаві» | uk_UA |
dc.subject | освіта | uk_UA |
dc.subject | учні | uk_UA |
dc.subject | хімія | uk_UA |
dc.subject | методика навчання | uk_UA |
dc.subject | проблеми | uk_UA |
dc.subject | розвиток | uk_UA |
dc.title | Аспекти проблеми розвитку учнів в методиці навчання хімії | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Природничо-географічний факультет |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Природничі науки_2021 ОСТАННІЙ_removed.pdf | 572,71 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.