Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14490
Назва: | Аспекти проблеми розвитку учнів в методиці навчання хімії |
Автори: | Душечкіна, Наталія Юріївна Романюк, Дмитро |
Ключові слова: | освіта учні хімія методика навчання проблеми розвиток |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Умань: ВПЦ «Візаві» |
Бібліографічний опис: | Душечкіна Н. Ю., Романюк Д. Ю. Аспекти проблеми розвитку учнів в методиці навчання хімії. Природничі науки і освіта : збірник наукових праць природничо-географічного факультету. – Умань : Видавничо-поліграфічний центр «Візаві» (Видавець «Сочінський»), 2021. С. 138-140. |
Короткий огляд (реферат): | Компонентами розвитку логічного мислення школярів є вміння порівнювати предмети і явища; здатність здійснювати аналітикосинтетичну діяльність; вміння абстрагувати істотні властивості предмета або явища; вміння узагальнювати факти і робити на основі узагальнень відповідні висновки, з подальшою їх перевіркою та аргументацією. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14490 |
Розташовується у зібраннях: | Природничо-географічний факультет |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Природничі науки_2021 ОСТАННІЙ_removed.pdf | 572,71 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.