Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14495
Назва: Варіативні завдання диференційованої самостійної роботи учнів при вивчені хімії
Автори: Душечкіна, Наталія Юріївна
Ключові слова: хімія
освіта
самостійна робота
варіативні завдання
Дата публікації: 2021
Видавництво: «Сочінський М. М.»
Бібліографічний опис: Душечкіна Н.Ю. Варіативні завдання диференційованої самостійної роботи учнів при вивчені хімії. Наукові записки екологічної лабораторії УДПУ: збірник наукових праць. Умань : Видавець «Сочінський М.М.». Вип. 24. 2021. С. 175-179.
Серія/номер: Випуск 24;
Короткий огляд (реферат): Виявлено, що диференційована самостійна робота учнів при вивченні хімії, як певний спосіб навчання, охарактеризована нами за такими істотними ознаками, як: дидактична спрямованість, особливість (тип) пізнавальної діяльності учнів, форма організації роботи, вид джерела знань. Найважливішою відмінністю змісту самостійності учнів і їх диференціації є його ступінчастість, варіативність, відкритість і альтернативність. Саме ці особливості освіти і продиктували необхідність введення диференційованого навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14495
ISBN: 978-966-304-434-7
Розташовується у зібраннях:Природничо-географічний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
цілий_removed.pdf361,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.