Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14610
Назва: Соціальні мережі як структуроутворююча властивість соціального капіталу
Автори: Пачева, Наталія Олександрівна
Ключові слова: соціальні мережі
соціальний капітал
відтворення
структуроутворююча властивість
вигода
економічні агенти
Дата публікації: 27-гру-2013
Видавництво: Publishing House «Education and Science» s.r.o.
Бібліографічний опис: Пачева Н.О. Соціальні мережі як структуроутворююча властивість соціального капіталу / Н.О. Пачева // Materialy X mezinarodni vědecko - prakticka konference «Věda a vznik – 2013/2014», (27 prosincu 2013 - 05 ledna 2014 roku). - Dil 12. Ekonomicke vědy: Praha. Publishing House «Education and Science» s.r.o. – P. 3-5
Серія/номер: УДК;330
Короткий огляд (реферат): Дослідження соціального капіталу пов'язано з теорією соціальних мереж. За мережевою теорією соціальний капітал є ефектом соціальних мереж і поширює принципи мережевого аналізу на вивчення процесів відтворення соціального капіталу. Людські відносини є головним ресурсом соціального капіталу. Концепція соціального капіталу полягає в тому, що соціальні мережі складають основу для соціальних зв’язків. Тому що в соціальних мережах люди об’єднуються один з одним для досягнення певних планів (вигод).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14610
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Тези Пачева Н.О., 2013 2014 Прага.pdf4,42 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.