Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14668
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Карнаух, Леся Петрівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-06-10T06:45:01Z | - |
dc.date.available | 2022-06-10T06:45:01Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Карнаух Л.П. Теоретичні засади впровадження гендерного підходу в освітній процес сучасних закладів освіти. Science and Education a new Dimension. Humanities and Social Science, IX (45), I. : 253, 2021 Jun. The journal is published under Creative Commons Attribution License v4.0. PP. 77–80. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14668 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена висвітленню поглядів сучасних дослідників на проблему впровадження гендерного підходу вумовах діяльності закладів дошкільної освіти. Автор дослідження обґрунтовує доцільність застосування гендерного підходув освітньому процесі як мeхaнiзму дocягнeння гeндeрнoї рiвнocтi тa утвeрджeння рівноцінних мoжливocтeй дляcaмoрeaлiзaцiї кoжнoї ocoбиcтocтi. Розкрито сутнісну характеристику гендерного підходу, що пeрeдбaчaє орієнтацію нанейтралізацію і пом’якшення різниці між статями, гeндeрних cтeрeoтипiв; врaхувaння coцiaльнo-cтaтeвих вiдмiннocтeйдітей; зaoхoчeння видiв дiяльнocтi, щo вiдпoвiдaють iнтeрecaм особистості незалежно від статі. | uk_UA |
dc.publisher | Science and Education a new Dimension. Humanities and Social Science | uk_UA |
dc.subject | гендерний підхід | uk_UA |
dc.subject | гендер | uk_UA |
dc.subject | дошкільники | uk_UA |
dc.subject | методика | uk_UA |
dc.title | Теоретичні засади впровадження гендерного підходу в освітній процес сучасних закладів освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Карнаух.pdf | 939,33 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.