Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14668
Title: Теоретичні засади впровадження гендерного підходу в освітній процес сучасних закладів освіти
Authors: Карнаух, Леся Петрівна
Keywords: гендерний підхід
гендер
дошкільники
методика
Issue Date: 2021
Publisher: Science and Education a new Dimension. Humanities and Social Science
Citation: Карнаух Л.П. Теоретичні засади впровадження гендерного підходу в освітній процес сучасних закладів освіти. Science and Education a new Dimension. Humanities and Social Science, IX (45), I. : 253, 2021 Jun. The journal is published under Creative Commons Attribution License v4.0. PP. 77–80.
Abstract: Стаття присвячена висвітленню поглядів сучасних дослідників на проблему впровадження гендерного підходу вумовах діяльності закладів дошкільної освіти. Автор дослідження обґрунтовує доцільність застосування гендерного підходув освітньому процесі як мeхaнiзму дocягнeння гeндeрнoї рiвнocтi тa утвeрджeння рівноцінних мoжливocтeй дляcaмoрeaлiзaцiї кoжнoї ocoбиcтocтi. Розкрито сутнісну характеристику гендерного підходу, що пeрeдбaчaє орієнтацію нанейтралізацію і пом’якшення різниці між статями, гeндeрних cтeрeoтипiв; врaхувaння coцiaльнo-cтaтeвих вiдмiннocтeйдітей; зaoхoчeння видiв дiяльнocтi, щo вiдпoвiдaють iнтeрecaм особистості незалежно від статі.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14668
Appears in Collections:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Files in This Item:
File SizeFormat 
Карнаух.pdf939,33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.