Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14675
Назва: SOCIAL NETWORKS IN THE CONTEXT OF CURRENT TRENDS IN THE DEVELOPMENT OF THE TOURISM INDUSTRY
Інші назви: СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ В КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ ТЕНДЕНЦІЙ РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНОЇ ІНДУСТРІЇ
Автори: Кирилюк, Ірина Миколаївна
Ключові слова: tourism
social networks
social media marketing
communications
digital technologies
Facebook
Instagram
Дата публікації: 2021
Видавництво: Zeszyty naukowe. Wyższa Szkoła Turystyki i Ekologii w Suchej Beskidzkiej
Бібліографічний опис: Iryna Kyryliuk. Social networks in the context of current trends in the development of the tourism industry. Zeszyty naukowe. tom 20, rocznik X. numer 2/2021. Sucha Beskidzka 2021. р. 6–20.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено роль соціальних мереж у просуванні туристичних продуктів і послуг у конкурентному середовищі для підвищення ефективної діяльності суб’єктів господарювання й задоволення потреб споживачів. Доведено, що використання соціальних мереж дозволяє реалізувати комунікаційну політику туристичних компаній, максимізувати функціональні можливості поточної системи комунікацій та скоротити витрати на зв’язок, що істотно підвищує ефективність і піднімає бізнес на новий, більш вищий рівень розвитку. Проаналізовано активність у соціальних мережах різних демографічних груп і визначено напрями популяризації туристичних послуг залежно від аудиторії користувачів. Обґрунтовано, що соціальні мережі є ефективним маркетинговим інструментом для просування туристичних послуг
Опис: https://zn.wste.edu.pl/images/zn20.pdf
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14675
ISSN: 2084-8722
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Кирилюк_репозитарій.pdf1,04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.