Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14685
Назва: An acmeological approach as a strategic guideline in a professional training of foreign language teachers.
Інші назви: Акмеологічний підхід як стратегічний орієнтир у професійній підготовці вчителів іноземної мови.
Автори: Казак, Юлія Юріївна
Ключові слова: acmeology
self-education
future specialist
acme-peaks
Дата публікації: 14-гру-2020
Видавництво: SSPG Publish
Бібліографічний опис: Kazak Yuliia. An acmeological approach as a strategic guideline in a professional training of foreign language teachers. Modern science: problems and innovations: abstracts of Х International Scientific and Practical Conference (Stockholm, Sweden, December 13–15‚ 2020). Stockholm, Sweden: SSPG Publish‚ 2020. P. 264–268.
Серія/номер: UDC;001.1
Короткий огляд (реферат): The aim of the article is to analyze the peculiarities of an acmeologicalapproach in the light of modern educational transformations.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14685
ISBN: 978-91-87224-07-2
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.