Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14685
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКазак, Юлія Юріївна-
dc.date.accessioned2022-06-20T12:15:17Z-
dc.date.available2022-06-20T12:15:17Z-
dc.date.issued2020-12-14-
dc.identifier.citationKazak Yuliia. An acmeological approach as a strategic guideline in a professional training of foreign language teachers. Modern science: problems and innovations: abstracts of Х International Scientific and Practical Conference (Stockholm, Sweden, December 13–15‚ 2020). Stockholm, Sweden: SSPG Publish‚ 2020. P. 264–268.uk_UA
dc.identifier.isbn978-91-87224-07-2-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14685-
dc.description.abstractThe aim of the article is to analyze the peculiarities of an acmeologicalapproach in the light of modern educational transformations.uk_UA
dc.publisherSSPG Publishuk_UA
dc.relation.ispartofseriesUDC;001.1-
dc.subjectacmeologyuk_UA
dc.subjectself-educationuk_UA
dc.subjectfuture specialistuk_UA
dc.subjectacme-peaksuk_UA
dc.titleAn acmeological approach as a strategic guideline in a professional training of foreign language teachers.uk_UA
dc.title.alternativeАкмеологічний підхід як стратегічний орієнтир у професійній підготовці вчителів іноземної мови.uk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.