Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14685
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Казак, Юлія Юріївна | - |
dc.date.accessioned | 2022-06-20T12:15:17Z | - |
dc.date.available | 2022-06-20T12:15:17Z | - |
dc.date.issued | 2020-12-14 | - |
dc.identifier.citation | Kazak Yuliia. An acmeological approach as a strategic guideline in a professional training of foreign language teachers. Modern science: problems and innovations: abstracts of Х International Scientific and Practical Conference (Stockholm, Sweden, December 13–15‚ 2020). Stockholm, Sweden: SSPG Publish‚ 2020. P. 264–268. | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 978-91-87224-07-2 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14685 | - |
dc.description.abstract | The aim of the article is to analyze the peculiarities of an acmeologicalapproach in the light of modern educational transformations. | uk_UA |
dc.publisher | SSPG Publish | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | UDC;001.1 | - |
dc.subject | acmeology | uk_UA |
dc.subject | self-education | uk_UA |
dc.subject | future specialist | uk_UA |
dc.subject | acme-peaks | uk_UA |
dc.title | An acmeological approach as a strategic guideline in a professional training of foreign language teachers. | uk_UA |
dc.title.alternative | Акмеологічний підхід як стратегічний орієнтир у професійній підготовці вчителів іноземної мови. | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
An acmeological approach as a strategic guideline in a professional training of foreign language teachers..pdf | 8,11 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.