Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14685
Назва: | An acmeological approach as a strategic guideline in a professional training of foreign language teachers. |
Інші назви: | Акмеологічний підхід як стратегічний орієнтир у професійній підготовці вчителів іноземної мови. |
Автори: | Казак, Юлія Юріївна |
Ключові слова: | acmeology self-education future specialist acme-peaks |
Дата публікації: | 14-гру-2020 |
Видавництво: | SSPG Publish |
Бібліографічний опис: | Kazak Yuliia. An acmeological approach as a strategic guideline in a professional training of foreign language teachers. Modern science: problems and innovations: abstracts of Х International Scientific and Practical Conference (Stockholm, Sweden, December 13–15‚ 2020). Stockholm, Sweden: SSPG Publish‚ 2020. P. 264–268. |
Серія/номер: | UDC;001.1 |
Короткий огляд (реферат): | The aim of the article is to analyze the peculiarities of an acmeologicalapproach in the light of modern educational transformations. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14685 |
ISBN: | 978-91-87224-07-2 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
An acmeological approach as a strategic guideline in a professional training of foreign language teachers..pdf | 8,11 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.