Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14686
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКазак, Юлія Юріївна-
dc.date.accessioned2022-06-20T12:16:59Z-
dc.date.available2022-06-20T12:16:59Z-
dc.date.issued2021-04-29-
dc.identifier.citationСтаття присвячена аналізу проблеми подолання мовного бар’єру здобувачів загальної середньої освіти на заняттях з іноземної мови. Проаналізовано термін «комунікативна гра» та визначено роль ігор у процесі подолання страху спілкування іноземними мовами. Проаналізовано дослідження науковців, евристичним вектором пошуку яких є роль використання комунікативних ігор у вдосконаленні мовленнєвих навичок. Висвітлено результати дослідження, які доводять, що імплементація комунікативних ігор в освітній процес сприяє активному засвоєнню мовних одиниць.uk_UA
dc.identifier.issn2307-4914-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14686-
dc.description.abstractСтаття присвячена аналізу проблеми подолання мовного бар’єру здобувачів загальної середньоїосвіти на заняттях з іноземної мови. Проаналізовано термін «комунікативна гра» та визначенороль ігор у процесі подолання страху спілкування іноземними мовами. Проаналізованодослідження науковців, евристичним вектором пошуку яких є роль використаннякомунікативних ігор у вдосконаленні мовленнєвих навичок. Висвітлено результати дослідження,які доводять, що імплементація комунікативних ігор в освітній процес сприяє активномузасвоєнню мовних одиниць.uk_UA
dc.publisherУманський державний педагогічний університет імені Павла Тичиниuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;37.016:81243]:[37.091.33-027.22:796]-
dc.subjectмовний бар’єрuk_UA
dc.subjectкомунікативна ініціативаuk_UA
dc.subjectкомунікативна граuk_UA
dc.subjectдіагностичний інструментuk_UA
dc.titleГра як спосіб подолання мовного бар’єру здобувачів загальної середньої освіти на заняттях з іноземної мовиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
232722-Текст статті-531923-1-10-20210528 (1).pdf910,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.