Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14686
Title: Гра як спосіб подолання мовного бар’єру здобувачів загальної середньої освіти на заняттях з іноземної мови
Authors: Казак, Юлія Юріївна
Keywords: мовний бар’єр
комунікативна ініціатива
комунікативна гра
діагностичний інструмент
Issue Date: 29-Apr-2021
Publisher: Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Citation: Стаття присвячена аналізу проблеми подолання мовного бар’єру здобувачів загальної середньої освіти на заняттях з іноземної мови. Проаналізовано термін «комунікативна гра» та визначено роль ігор у процесі подолання страху спілкування іноземними мовами. Проаналізовано дослідження науковців, евристичним вектором пошуку яких є роль використання комунікативних ігор у вдосконаленні мовленнєвих навичок. Висвітлено результати дослідження, які доводять, що імплементація комунікативних ігор в освітній процес сприяє активному засвоєнню мовних одиниць.
Series/Report no.: УДК;37.016:81243]:[37.091.33-027.22:796]
Abstract: Стаття присвячена аналізу проблеми подолання мовного бар’єру здобувачів загальної середньоїосвіти на заняттях з іноземної мови. Проаналізовано термін «комунікативна гра» та визначенороль ігор у процесі подолання страху спілкування іноземними мовами. Проаналізованодослідження науковців, евристичним вектором пошуку яких є роль використаннякомунікативних ігор у вдосконаленні мовленнєвих навичок. Висвітлено результати дослідження,які доводять, що імплементація комунікативних ігор в освітній процес сприяє активномузасвоєнню мовних одиниць.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14686
ISSN: 2307-4914
Appears in Collections:Факультет іноземних мов

Files in This Item:
File SizeFormat 
232722-Текст статті-531923-1-10-20210528 (1).pdf910,96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.