Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14686
Title: | Гра як спосіб подолання мовного бар’єру здобувачів загальної середньої освіти на заняттях з іноземної мови |
Authors: | Казак, Юлія Юріївна |
Keywords: | мовний бар’єр комунікативна ініціатива комунікативна гра діагностичний інструмент |
Issue Date: | 29-Apr-2021 |
Publisher: | Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини |
Citation: | Стаття присвячена аналізу проблеми подолання мовного бар’єру здобувачів загальної середньої освіти на заняттях з іноземної мови. Проаналізовано термін «комунікативна гра» та визначено роль ігор у процесі подолання страху спілкування іноземними мовами. Проаналізовано дослідження науковців, евристичним вектором пошуку яких є роль використання комунікативних ігор у вдосконаленні мовленнєвих навичок. Висвітлено результати дослідження, які доводять, що імплементація комунікативних ігор в освітній процес сприяє активному засвоєнню мовних одиниць. |
Series/Report no.: | УДК;37.016:81243]:[37.091.33-027.22:796] |
Abstract: | Стаття присвячена аналізу проблеми подолання мовного бар’єру здобувачів загальної середньоїосвіти на заняттях з іноземної мови. Проаналізовано термін «комунікативна гра» та визначенороль ігор у процесі подолання страху спілкування іноземними мовами. Проаналізованодослідження науковців, евристичним вектором пошуку яких є роль використаннякомунікативних ігор у вдосконаленні мовленнєвих навичок. Висвітлено результати дослідження,які доводять, що імплементація комунікативних ігор в освітній процес сприяє активномузасвоєнню мовних одиниць. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14686 |
ISSN: | 2307-4914 |
Appears in Collections: | Факультет іноземних мов |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
232722-Текст статті-531923-1-10-20210528 (1).pdf | 910,96 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.